XXL Nutrition

Voedingsschema

Bezoekers in dit topic

angelo231

Novice
Lid geworden
24 mrt 2021
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
68kg
Sinds ongeveer 3 weken doe ik thuis oefeningen met muscleandstrangth.com en gebruik de 5 dagen dumble oefeningen. Ik wil ook beginnen met gericht eten alleen vind ik het lastig om een goed voedingsschema te vinden (drink zelf alleen dagelijks een protein shake van body and fit en eet gewoon ‘normaal’.) Hebben jullie tips voor een goede app of site hiervoor? En heeft het zin om deze routine alleen te gebruiken of merk ik hierdoor amper tot geen resultaat qua spier opbouw? Ik weeg zelf 68 kilo en ben 1.91 lang. Alvast bedankt!
 
Je kan hier eens lezen.

Maar post anders eens wat je "normaal" eet. Aan de hand daarvan kan er gericht advies worden gegeven.

Eet je nu 2 boterhammen bij het ontbijt en lunch dan maak je daar 3 van.
Neem bij je eten een beker melk.
Avond eten schep je wat meer op.
Neem een handje nootjes/pinda's.

Maar kijk eerst eens wat makkelijk kan met wat je nu al een.
Je hebt geen vast schema nodig om aan te komen. Maar probeer elke maaltijd wat meer te nemen.
Na een weekje 3 boterhammen bijvoorbeeld bij je ontbijt en lunch en je komt niet aan pak dan een vierde erbij. Of neem een krentenbol ipv een boterham. Zit ook net wat meer in. Dan kan je er nog boter en kaas opdoen oid

Dus bouw op met wat je nu al een.
 
Sinds ongeveer 3 weken doe ik thuis oefeningen met muscleandstrangth.com en gebruik de 5 dagen dumble oefeningen. Ik wil ook beginnen met gericht eten alleen vind ik het lastig om een goed voedingsschema te vinden (drink zelf alleen dagelijks een protein shake van body and fit en eet gewoon ‘normaal’.) Hebben jullie tips voor een goede app of site hiervoor? En heeft het zin om deze routine alleen te gebruiken of merk ik hierdoor amper tot geen resultaat qua spier opbouw? Ik weeg zelf 68 kilo en ben 1.91 lang. Alvast bedankt!

68 kilo is wel wat weinig voor iemand van 1.91, als ik jou was zo ik gewoon veel "gezond" voedsel naar binnen werken.
Berekenen wat je verbrand en daar 500 kcal boven gaat zitten met gezond voedsel.

Er zijn veel apps waar je voedsel kan loggen, mijn favorieten zijn MyFitnessPal of Food, je kan in deze apps ook een globale berekening maken, maar die zijn niet heel nauwkeurig, dat zou ik zelf nooit aanhouden.
 
Back
Naar boven