XXL Nutrition

Voedsel praatjes

Dansoy

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Beste mede DBBers!

Ik vroeg me een aantal dingen af..
Kun je met rijst-kip-varkensvlees-groente-havermout-bananen-vis-aardappel en nootjes een goed schema in elkaar zetten of is dit eten te beperkt?

De ene week kan ik heel veel eten , maar de week daarna krijg ik maar de helft naar binnen..

Als ik veel zweet door de warmte, kom ik moeilijker aan? ik wil bulken om spiermassa te krijgen.

wat is beter in de ochtend? rijst met verse tuna, of havermout? of havermout als snack nemen

bedankt.

Beste mede DBBers!

Ik vroeg me een aantal dingen af..
Kun je met rijst-kip-varkensvlees-groente-havermout-bananen-vis-aardappel en nootjes een goed schema in elkaar zetten of is dit eten te beperkt?

Zolang je maar aan je kcal en je macro's (eiwit/koolhydraat/vetten) komt.

De ene week kan ik heel veel eten , maar de week daarna krijg ik maar de helft naar binnen..

Als ik veel zweet door de warmte, kom ik moeilijker aan? ik wil bulken om spiermassa te krijgen.

Zweten heeft niks met aankomen te maken, dus maakt geen verschil.

wat is beter in de ochtend? rijst met verse tuna, of havermout? of havermout als snack nemen

Wat jij het lekkerste vindt eigenlijk.

bedankt.

Beantwoord dikgedrukt in de quote.

varkensvlees is echt bagger (bron: Ray Simon)

dat je meer zweet en dus meer vocht verliest, heeft natuurlijk niks te maken met aankomen in spiermassa. op de weegschaal is het waarschijnlijk wel zichtbaar, maar zie het als een teken dat je blijkbaar niet genoeg hebt gedronken om het uitgezwete vocht aan te vullen.

Terug
Naar boven