Fitness Seller

Voetbal Compilaties & Trivia

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
1603099791965.png
1603099800164.png

Bernd Schuster?

• #2.266
Zou kunnen.

• #2.267

Vroeg me altijd al af hoe zijn Engels is. In ieder geval geen Aussie accent.

Quizke

Welke speler naast Krul vermoedelijk deze aaankomende Oranje match. Speelde niet in een hoogste liga tijdens een interland?

• #2.273
In ieder geval niet Cruijff.

Sowieso een hoop gelul. Het niveau in de Championship ligt hoger dan in België en Nederland.

Pierre (Nottingham Forest)

Bruno Martins Indi bij Stoke, of speelden die toen nog PL?
2018 degradeerde Bruno. 2017 laatste spiel voor Oranje. Volgens mij waren in die tijd wel meerdere Oranje spelers die degradeerde. Dacht ook Janmaat en Akè ofzo. Ben niet zo een pl volger tbh

2018 degradeerde Bruno. 2017 laatste spiel voor Oranje. Volgens mij waren in die tijd wel meerdere Oranje spelers die degradeerde. Dacht ook Janmaat en Akè ofzo. Ben niet zo een pl volger tbh
Vraag me af wat gekker is. Championship spelers selecteren of jongens uit de ED. Zeker een paar jaar geleden was dat gewoon een Mickey Mouse competitie.

• #2.278
Het sloeg nergens op dat die jongens niet meer werden geselecteerd. 't Niveau is hoger dan in Nederland en België.

Een van de eerste wedstrijden die nog echt op mijn netvlies gebrand staat. Kan me nog zo dat moment herinneren met Deco en Gio op de trappen, nadat ze beiden rood hadden gekregen.

• #2.280
Heerlijke partij

Terug
Naar boven