Fitness Seller

Voetbal Compilaties & Trivia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Memorabele wedstrijden voor mij


1990 Nederland - West-Duitsland door lama Rijkaard en de uitslag. Toen was er nog echte moffenhaat

1992 Nederland - Denemarken. Had echt geen hoge pet van de Denen konden er niks van dacht ik. En toen miste San Marco. Ging boos naar bed.

1994 Nederland - Brazilië . Angstgegner Brazilië begonnen perfect. We kwamen terug en toen Branco....

2000 Nederland -Italië. Dacht telkens in in kannen en kruiken maar er werden telkens pingels gemist.

2010 Nederland- Spanje. Sommige momenten werd het me te spannend en ging ik naar buiten toe. Voelde me echt kut toen ze verloren.

Heb ook belangrijke matchen gehad bij halve finales of kwartfinales dat ik geen zin meer had om te kijken ging ik met de hond naar het park lekker rustig :thinking: en dat als groot voetbalfan :emo:


1988 match zelf kon ik niet herinneren. Wel het volksfeest.

Na halve ging ook iedereen de weg op.

Nico geen 1998?

Herkenbaar dat weglopen bij belangrijke wedstrijden! Ook al ben je groot fan. Ik deed het ook, soms is die spanning en teleurstelling niet te verteren. Ik weet nog dat ik in 2004 een stukje ging rijden omdat ik het kansloos achtte dat Tsjechië B zou stunten tegen Duitsland.

1994 Nederland - Brazilië weet nog dat ik bij de 2-0 naar bed ging, vervolgens het huis hoorde trillen, dacht dat het 2-1 was maar het was zelfs 2-2. Tot Branco.... de meest akelige tegengoal die ik mij kan herinneren.

1998 Zowel de Argentinië als Brazilië matchen. Als je die pot tegen Brazilië nog eens ziet, wat een kansen aan beide kanten, wat een partij. Misschien wel de beste die ik zo bewust heb meegemaakt.

2000 Nederland was zo groot favoriet, je rekende bijna al op die titel. Er viel enkel te verliezen, weinig te winnen. Weet nog dat mijn vader tijdens de pingels al mopperend Chinees ging halen.

2010 Nederland - Spanje. Kleine smet dat ik de wedstrijd niet zo lekker kon volgen omdat ik zo stom was bij mijn schoonouders te gaan kijken die buren hadden uitgenodigd die het niks boeiden. Verpest de sfeer. Draak van een wedstrijd ook.

Overigens was ik in de halve finale 2010 niet eens zo gespannen, URU sprak mij niet echt aan en moest je gewoon winnen. In 2014 had ik wel bijna de ultieme spanning tegen Argentinië, al was dit nog niet op het 1998 level, je wist dat ze in de finale zo goed als kansloos zouden zijn.
 
1998 is een jaar die ik me niet goed kan herinneren. Beetje veel dope toen. :o Die play off in 2002 tegen Ierland in dat malle stadion van hun weet ik nog goed. Beste selectie ooit van NL.
 
1998 is een jaar die ik me niet goed kan herinneren. :o die play off in 2002 tegen Ierland in dat malle stadion van hun weet ik nog goed. Beste selectie ooit van NL.

In 1998 zat jij niet alleen in de voetbalwereld.

Nederland 2000-2002 was de beste selectie ja, al klinkt het vreemd. Kon zich aan Brazilië tippen. Al die partijen gingen compleet mis, alles zat tegen.
Ze hadden toen juist Hiddink moeten hebben en in '98 Louis. De verkeerde trainer op het verkeerde moment.
 
1607976474534.png
 
Leluk
 
1608636278311.png
 
 
 

Balotelli in een notendop.
 

tupac shakur dancing GIF
 
1608671846190.png
 
Was een leuk WK maar op papier het slechtste Oranje ooit op een WK. Zelfs voor de halve finale tegen Argentinië had ik ook nog helemaal geen gevoel dat het WK gewonnen kon worden, meer zie wel waar het schip strand. Daarom ook iets minder spanning dan in andere eindrondes. 3e zegt ook eigenlijk niks, dat werden Zweden, Turkije en Kroatië ook eens. Niemand die het daar nog over heeft.
 
Back
Naar boven