AndroidHealthClinic

Voetbal Compilaties & Trivia

Bezoekers in dit topic

Tof filmpje. Herinner met die wedstrijd ook nog goed. Blijft kutvolk die Portugezen
 
Memorabele wedstrijden voor mij


1990 Nederland - West-Duitsland door lama Rijkaard en de uitslag. Toen was er nog echte moffenhaat

1992 Nederland - Denemarken. Had echt geen hoge pet van de Denen konden er niks van dacht ik. En toen miste San Marco. Ging boos naar bed.

1994 Nederland - Brazilië . Angstgegner Brazilië begonnen perfect. We kwamen terug en toen Branco....

2000 Nederland -Italië. Dacht telkens in in kannen en kruiken maar er werden telkens pingels gemist.

2010 Nederland- Spanje. Sommige momenten werd het me te spannend en ging ik naar buiten toe. Voelde me echt kut toen ze verloren.

Heb ook belangrijke matchen gehad bij halve finales of kwartfinales dat ik geen zin meer had om te kijken ging ik met de hond naar het park lekker rustig :thinking: en dat als groot voetbalfan :emo:


1988 match zelf kon ik niet herinneren. Wel het volksfeest.

Na halve ging ook iedereen de weg op.
 
Blijft kutvolk die Portugezen
cristiano ronaldo GIF
 
Valt mij tegen van de Mannschaft dat ze zo erg onderuit gingen gisteren. Niks voor Duitsers. Dan maar de dood of de gladiolen. Als ik in het veld stond zou ik het eindsignaal niet gehaald hebben
 
Torres... Weer zo één die Barcelona liet schieten.
 
De man met het talent van een Champions League winnaar en de mentaliteit van een zaterdagamateur.
 
De doorsnee Braziliaanse mentaliteit, zeg maar.
 
“Ik ben door het dolle heen om voor Chelsea euuhhh wacht nee sorry Man City getekend te hebben. Dit is een droom die uitkomt”
 
Vast zo'n gozer die over tien jaar niet meer weet voor welke clubs hij allemaal speelde.

"In Turkije zat ik bij Sivass... nog wat"
 
PSV had ooit nog eens interesse in hem. Of hij was te duur of monsieur wou niet
 
Tegenwoordig lastig om nog dat soort talenten nog te halen. Richarlison verkoos Watford boven Ajax. :o
 
Vroeger kwam er nog wel eens een leuk Braziliaantje deze kant op. Dankzij (of ondanks) Piet de Visser
 
Tja zo een VAR trailer helemaal naar Cabinda te laten rijden of door de binnenlanden van Guinea lijkt me ook niet erg verstandig.
 
Doorsnee Afrikaanse tackle
 
Back
Naar boven