AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Oh nee, mentale klap gaat beginnen let op.

Berts site?

Ze liggen op het 13-0 schema van vvv
Bert Kassies onze vriend uit Meppel. Calyptus vond hem op Klusmier lijken.

2mpcwaph2akngxmw8pxn.jpg

After each matchday in European club football I calculate some statistics from the results of UEFA European Cup Football matches. Many visitors already viewed these pages. Somewhat less popular are my pages about the sunrise/sunset times in Meppel.
humor :)

Atalanta heeft flink aan het doelsaldo gewerkt.

On 14 November 2008, Buffon released the Italian edition of his autobiography, Numero 1 (Number 1), which was written in collaboration with writer and Corriere della Sera journalist Roberto Perrone. In his autobiography, he revealed that he had suffered with bouts of depression during the 2003–04 season, following Juventus's penalty shoot-out defeat in the 2003 Champions League final, and due to Juventus's negative performance that season. In 2013, he elaborated that, between December 2003 and June 2004, he regularly visited a psychologist, but refused to take medication, and he overcame his depression prior to Euro 2004. In January 2019, he further revealed that he had even suffered from panic attacks due to his depression during his early career with Juventus, and that he even missed a game as a result.

Samen met homoseksualiteit het grootste taboe in de voetballerij.

De druk die je zal voelen als de hele wereld kijkt. Logisch dat dit je niet in de koude kleren gaat zitten als je dan faalt. Zal Cillesen dit ook hebben?

Cillesen heeft in ieder geval zo'n uitstraling. :roflol: De kapoen heeft zijn uiterlijk tegen.

Bojan, Iniesta en Mertesacker heb er ook weleens iets over gezegd. En natuurlijk:

Enke, eenzaam bestaan

Dat heb je met stamnummers.

PSV is ook dramatisch

3-3 2005

Mag ook in de krant dat Feyenoord voor staat tegen CSKA

Wist t

Ergste
Cillesen heeft in ieder geval zo'n uitstraling. :roflol: De kapoen heeft zijn uiterlijk tegen.

Bojan, Iniesta en Mertesacker heb er ook weleens iets over gezegd. En natuurlijk:

Enke, eenzaam bestaan

Misschien wel het ergste geval, op Escobar in 94 na dan.

Man, man, man,... Menselijke stupiditeit is niet te onderschatten.

Beckham is ook een seizoen lang uitgejouwd na 1998. Slaat toch allemaal nergens op. :roflol: #EngelsePers

Vervolgens in 2001 de nationale held:

The final step in Beckham's conversion from villain to national hero happened in England's final qualifying game against Greece on 6 October 2001. England needed to win or draw the match to qualify outright for the World Cup, but were losing 2–1 with little time remaining. When Teddy Sheringham was fouled eight yards outside the Greek penalty area, England were awarded a free-kick and Beckham ensured England's qualification with a curling strike of the kind that had become his trademark. Beckham was voted the BBC Sports Personality of the Year for 2001.

(was in blessuretijd)

Laatst bewerkt:
Toen ik nog voetbalde dacht ik ook vaak waarom doe ik het eigenlijk. Werd er ook vrij onzeker van. Vind het leuker om naar te kijken dan te doen.

Kan me er wel wat bij voorstellen. Je doet iets als kind. Vervolgens sta je een paar jaar later in een vol stadium met druk op de ketel. Logisch dat sommigen, ondanks het geld (etc.), daar moeite mee hebben.

Buffon is wel niet iemand van wie ik het had verwacht.

Toen ik nog voetbalde dacht ik ook vaak waarom doe ik het eigenlijk. Werd er ook vrij onzeker van. Vind het leuker om naar te kijken dan te doen.
Haha herkenbaar. Soms als het afgelast was dacht ik lekker dagje vrij. Tot mijn 17e volgehouden en toen lekker met de gewichten begonnen.
Vond tennis vele malen leuker om te doen maar geen zin in lessen en zonder maten die je kent op zo'n vereniging te gaan.

Terug
Naar boven