XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Ah 2010, toen we ons k*t voelden door de verloren finale en vooral door Robben. Dat is nu wel een ander verhaal.

Zat in het begin in goede elftallen wonnen telkens met dubbele cijfers. Speelde een gozer in mee die ècht heel goed was. Zelfs mn vader mirde hem. Bleek dat die met gasten van 14 of 15 vaak meevoetbalde. Waren zelf jaar of 10 ofzo of nog jonger. Dacht die wordt wel profvoetballer. Ook nooit meer wat van gehoord.

Later nog een tijd linksvoor gespeeld vond ik mooie plek want wou altijd scoren en de man zijn maar de trainer vond me 'een god op een onbewoond eiland'. Altijd blijven hangen. :(

Toen later terug gezakt naar rechtsback. Ik was degene die altijd de buitenspel ophefde. Stond liever rechtshalf hoefde je je daar niet druk om te maken.
Was wel goed in tackles en bal afpakken enzo. Had ook mn goede momenten. Speelde altijd in de 2de teams je had ook volgens mij zesde teams ofzo dus echt slecht was ik niet. Kan me ook wel wedstrijden herinneren met veel zelfvertrouwen dat alles lukte maar de klote wedstrijden en gekut bleef meer hangen. Zat de laatste jaren ook op waterpolo. Vond ik leuker was daar ook beter in dus ben toen daar verder in gegaan. Als ik toen wist wat je er tegenwoordig mee had verdiend had ik misschien wel doorgevoetbald en me ontwikkeld tot keeper ofzo heb daar wel de bouw voor en vond dat op zich ook wel leuk. Heel af en toe stond ik ook op goal als de keeper er niet was.

Wat mij altijd irriteerde waren die pingelaars. Zoontje van de coach zat alleen maar beetje te pingelen stonden we daar beetje te kijken hoe die aan de flanken zn 'skills' showde. Altijd beetje verstoppen achter zn vader, kutkneus. Ook nooit prof geworden :emo:

En trainingen vond ik altijd kut dat stomme rondjes rennen om het veld. Was nooit zo een runner vroeger.

De trainer toen was zo een ajax freak hij praatte in cijfers met opstellingen

2 rechtsback 3 rechtsbinnenachter 4 linksbinnenachter 5 linksachter
6 rechtshalf 7 mid 8 linkshalf
9 rechtsvoor 10 spits en 11 linksvoor
Fun gaat er ook snel af als het wat professioneler wordt.

Zelf een tijd bij de nationale jeugd van een eersteklasser gespeeld; werkte me echt op de zenuwen hoe sommigen beginnen zweven en de eikel uithangen. Ging toen een derde keer door m'n enkel net wanneer ik de stap naar het eerste team kon maken.

Eigenlijk wel wat spijt van dat ik toen stopte, ook al denk ik dat m'n enkels het nooit zouden houden. Je weet het gewoon niet.

Heb sindsdien maar 1 naam teruggehoord van al die jeugdspelers, ergens op de bank in 2e klasse.

Ah 2010, toen we ons k*t voelden door de verloren finale en vooral door Robben.
1605089204925.png

Indien ik Nederlander zou zijn weet ik niet op ik het dat Spanje had misgund. Het is surrealistisch hoe de Selección en Spaanse clubs (Barcelona, Madrid, Atlético en Sevilla) zo domineerden.

Het was niet 1 keer maar 2 keer dat Robben 1 op 1 miste. Heb die wedstrijd sinds die dag nooit meer teruggekeken.

Het was niet 1 keer maar 2 keer dat Robben 1 op 1 miste. Heb die wedstrijd sinds die dag nooit meer teruggekeken.

Dat Robben de eerste poging bleef staan toen Puyol meer op een rugby speler leek. Benieuwd wat er was gebeurd als Robben ging liggen.

Telkens als ik de goal zie begrijp ik niet wat vdVaart daar nu precies wou doen, die blinde paniek voor een bal die gewoon aan te nemen is was niks voor hem.

De held was eigenlijk Jesús Navas. Door zijn verhakkelde rush was Nederland compleet uit verband. Daardoor was Rafael plots centrale verdediger. :o

Vanaf 2:33

Fabregas kreeg ook alle ruimte om de pass op Iniesta te geven. :o

Laatst bewerkt:
Waarom werd Raf trouwens als een van de 'grote vier' beschouwd? Was helemaal geen grote meneer meer en eigenlijk nooit geweest.

Waarom werd Raf trouwens als een van de 'grote vier' beschouwd? Was helemaal geen grote meneer meer en eigenlijk nooit geweest.

Ja sloeg nergens op, was meer een had een grote meneer moeten worden. Was nog in de tijd dat als je veelbelovend bij Ajax was er bijna een garantie was om ook bij de grootste clubs een vedette te worden.
Misschien dat het zo vroeg multimiljonair worden toch teveel afleid. De lijst is inmiddels groot van spelers die na het tekenen van een miljoenencontract helemaal niks meer presteerden terwijl hun prime nog moest beginnen.

Hij had in 2010 ook geen eens meer een vaste basisplaats, was toen pas 27. Geen lichaam werkt zo dat je op je 27ste minder bent dan op je 21ste als je niks mankeert aan je gezondheid.
Zonde, kon zich niet inhouden om pas vanaf een jaar of 30 de resterende 50 jaar dagelijks frikandellen te eten. De beloning voor het eten van een frikandel woog zwaarder dan schitteren op het hoogst haalbare.

Fun gaat er ook snel af als het wat professioneler wordt.

Zelf een tijd bij de nationale jeugd van een eersteklasser gespeeld; werkte me echt op de zenuwen hoe sommigen beginnen zweven en de eikel uithangen. Ging toen een derde keer door m'n enkel net wanneer ik de stap naar het eerste team kon maken.

Eigenlijk wel wat spijt van dat ik toen stopte, ook al denk ik dat m'n enkels het nooit zouden houden. Je weet het gewoon niet.

Heb sindsdien maar 1 naam teruggehoord van al die jeugdspelers, ergens op de bank in 2e klasse.
Uhm, wisten ze toen al dat je een je weet weltje bent?

Zou je wel leuk gevonden hebben he al die naakte bezwete mannen onder de douche.

Grote 4 vast door Egbers in de wereld gebracht. Moest van Raf ondat ze heimelijk elkaars pik afzuigen.

Wat een onverantwoorde zever ook, die internationale friendlies en nations league :emo:

Dacht ook dat de Nations League de oefenduels zou gaan vervangen. Op deze wijze heb je onnodige blessures als gevolg....

• Like
Waarderingen: mat
Doe die oefenwedstrijden nog enkel in de voorbereiding van een eindtoernooi en laat het verder lekker zitten.
Spelen nu zoveel wedstrijden dat iemand als Daley Blind na dit jaar al meer interlands gespeeld dan legendes als Koeman, Gullit, Rijkaard. Moet eigenlijk niet kunnen.

Vond eig toen die tijd dat Klaas er ook wel bij kon. Was toen ook in zn prime. Was beter toen dan Raf.

Doe die oefenwedstrijden nog enkel in de voorbereiding van een eindtoernooi en laat het verder lekker zitten.
Spelen nu zoveel wedstrijden dat iemand als Daley Blind na dit jaar al meer interlands gespeeld dan legendes als Koeman, Gullit, Rijkaard. Moet eigenlijk niet kunnen.
Ramos heeft er 175 zit al bijna aan het wereldrecord van 184.

Dacht Hossam Hassan heeft meeste interlands maar is Achmed. Vroeger in Egypte hadden er al vele een hoop interlands gespeeld.

Nou mensen thuis, we kunnen ons verheugen op Noord-Macedonië op het EK met als sterspeler de veteraan Pandev :emo:

Komt dat allen zien!

Terug
Naar boven