AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De eerste ronde van een EK of WK kunnen we overslaan zonder iets te missen.
 
Achterlijke nieuwe opzet. Nu boeit mij dat voor een EK al wat minder, een extra knockout ronde is wel leuk en de eerste ronde is meer als kwalificatie voor een goede uitgangspositie om geen poulewinnaar tegen te komen.

WK voor 48 teams zal echt waardeloos worden, zit er sinds 1998 eindelijk een beetje traditie in de opzet en gaat alles weer op de schop. En kwalificatie voor Europa blijft even lastig.
 
Het zijn toch simpelweg niet meer de besten v.d. besten? Ik zou het geeneens erg vinden als ze terugkeren naar een EK met acht deelnemers. (max. 16)
 
Het zijn toch simpelweg niet meer de besten v.d. besten? Ik zou het geeneens erg vinden als ze terugkeren naar een EK met acht deelnemers. (max. 16)
Denk dat zowel de bonden als de media het wel prima vinden dat ze zo’n 3 weken lang dagelijks meerdere wedstrijden hebben. Waarom wil je perse de besten van de besten? Het is toch gewoon het Europees Kampioenschap?
 
Ik vind EK’s over het algemeen kwalitatief beter dan WK’s. Dit zie je ook terug in de winnaars, afgelopen 4 WK winnaars waren allemaal landen uit Europa. Het is jammer hoe het er nu aan toe gaat inderdaad.
 
Waarom wil je perse de besten van de besten? Het is toch gewoon het Europees Kampioenschap?
Niet alle bonden vonden het prima. Frankrijk en Duitsland waren bijvoorbeeld tegen. Het gaat er mij om dat sommige landen niet waardig zijn om in zo'n elite toernooi aan te treden. Er zijn, en zullen, ook geen poules des doods meer zijn.

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat vier landen die derde eindigen in hun poule naar de volgende ronde mogen. Saillant detail, dat was voor Portugal het geval in 2016. Ze gingen door na drie gelijke spelen.

Is dat nog topvoetbal? Graag het neusje van de zalm, zonder de kneusjes.
Ik vind EK’s over het algemeen kwalitatief beter dan WK’s. Dit zie je ook terug in de winnaars, afgelopen 4 WK winnaars waren allemaal landen uit Europa. Het is jammer hoe het er nu aan toe gaat inderdaad.
Zidane zei dat EKs moeilijker waren om te winnen.
 
Golden Goal sloeg nergens op.
 
1605297793190.png



 
Golden Goal sloeg nergens op.

Dan gingen teams toch nog meer op de aanval spelen? Alsof er gemiddeld 10 goals per wedstrijd vallen en het enkel de vraag is wie er als eerste scoort.
 
Dan gingen teams toch nog meer op de aanval spelen? Alsof er gemiddeld 10 goals per wedstrijd vallen en het enkel de vraag is wie er als eerste scoort.
Ik zie liever of een team nog iets kan terugdoen.

Hoe vaak zien we niet dat de gelijkmaker er na paar minuten inligt? Barcelona onlangs nog tegen Madrid. Niet dat het hielp.

huehuehue GIF


Koetje :wave:
 
plot twist

Tintin weg bij barca. Worst trainer in the history of the premier league weg bij oranje. Net voor EK Koeman weer bondscoach en Depay in de spits
 
Hoe kwam ze toch bij die gozer uit? Pochettino was veruit de meest logische keuze. Allegri als je een pragmaticus wil.
 
Of zou zijn verleden bij Barcelona niet de doorslag hebben gegeven? Respect voor Conte die begon in de Serie B i.p.v. te teren op zijn voetbalcarrière. Van Basten kreeg zomaar even Oranje en Ajax in de schoot geworpen. Bizar!
 
Nou, Koeman heeft ook al pittig wat clubs achter de rug. Begonnen bij Vitesse dacht ik
 
Zijn episode bij Southampton is eigenlijk het enige noemenswaardige op het allerhoogste niveau.
 
Ja, leuk... Sinds wanneer is de Eredivisie een topcompetitie? Aan de Nations League hecht ik ook totaal geen waarde. I don't rate that at all!
 
Back
Naar boven