XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Streng doch rechtvaardig.

Je weet wat je aan hem hebt.

Mijn oom was al in de 60 toen hij nog een laatste dochter kreeg :hahaha: Als je maar voldoende cash achterlaat maakt het niet zo veel uit hoe laat je vader wordt.

Ik vind Verbeek ook wel een chille gozer... Niet een meeloper zoals alle andere voetballers en trainers

Laatst bewerkt:
Hij was nog op radio 1 een uurtje vanmiddag. Vast wel terug te luisteren

Senegal rouwt om WK-held Papa Bouba Diop (42)​

Verdrietig nieuws uit Senegal. Daar wordt door verschillende media gemeld dat WK-held Papa Bouba Diop op 42-jarige leeftijd is overleden. De voormalige middenvelder, die wereldfaam vergaarde met zijn winnende doelpunt op het openingsduel van de WK 2002 tegen regerend wereldkampioen Frankrijk, was al langere tijd ziek.

Gaat slecht met Frank Kramer volgens vi.

Mocht hem altijd wel

Frank Kramer een legend. Mooie tijd, thuis komen van school en met een bammetje op schoot Eurogoals kijken. Raak weleens in de war met Fred Royers, was ook altijd een prettige commentator voor de K-1 partijen.

Man man man :(

Frank Kramer een legend. Mooie tijd, thuis komen van school en met een bammetje op schoot Eurogoals kijken. Raak weleens in de war met Fred Royers, was ook altijd een prettige commentator voor de K-1 partijen.
Ik ken hem nog van zn Boggle tijd op de tv. En Hints heeft die ook nog gepresenteerd. Knappe man vroeger.

Prettyboy Olivier legt er ff 4 in. :emo:

Senegal rouwt om WK-held Papa Bouba Diop (42)​

Verdrietig nieuws uit Senegal. Daar wordt door verschillende media gemeld dat WK-held Papa Bouba Diop op 42-jarige leeftijd is overleden. De voormalige middenvelder, die wereldfaam vergaarde met zijn winnende doelpunt op het openingsduel van de WK 2002 tegen regerend wereldkampioen Frankrijk, was al langere tijd ziek.
Oh man, die wedstrijd herinner ik mij nog goed, Frankrijk kwam volgens mij de groepsfase niet eens door. Verdrietig nieuws, Rip.

Hier wil ik wel voor Napels zien en dan sterven
Screenshot_20201203-162935_WhatsApp.jpg

Terug
Naar boven