AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Gewoon... Omdat ik geniet van hoe rechtuit Keane is. Leiders worden geboren, niet gemaakt. 👌

Vreemde afwijking bij dat soort gasten.

Klaas Jan ging met de gmc syclone met confederate vlag achterop naar american sunday festivals en høken is een woord wat hij begrijpt.

Klaas lacht zich nu dood om Roy. Hardlopers zijn doodlopers. Ja, maar hij heeft zoveel plezier gehad. Tja een gevoel uit het verleden :emo: We leven in het heden en gaan naar de future.

Gasten zoals Drenthe zouden ze een maand in een fabriek moeten laten werken wanneer ze een jaar of 18-20 zijn. Dan zouden ze het wel begrijpen.

Kan me van Van Basten ook een quote herinneren dat hij geen flauw idee had vroeger wat een normaal maandloon was voor een gemiddelde adolescent was.

Ben zelf ook autogek maar heb collecties nooit begrepen. Je kunt er maar met een rijden.

Heb soms het idee dat het "zwarte gat" na sommigen hun carrière ook gelinkt kan worden aan het feit dat ze eindelijk volwassen moeten worden.

Had sowieso iets in een trust moeten douwen waar hij pas over x aantal jaar aan kan komen als hij lid is van de vakbond van betaald voetbal spelers heeft ie sowieso een potje. Dacht dat Van Gobbel daar ook vroegtijdig al geld van eiste

Die knul is gewoon defect. Je moet echt moeite doen om er miljoenen doorheen te jagen. :roflol:

1607020237454.png

Wel knap dan Benzema daar still going strong is. Zou ie daar ook nog zitten als Zizou niet Algerijn zou zijn :thinking:

Vraag ik me ook weleens af. Sinds Ronnie weg is scoort hij wel terug vlotter.

Zag BMI net in beeld bij AZ

Bubi en co eindelijk eens door

Terug
Naar boven