Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Alsof er nog tokkies over zijn met al die Turken.Klopt. De tokkieclub bij uitstek in de grootste tokkie kutstad van Nederland.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof er nog tokkies over zijn met al die Turken.Klopt. De tokkieclub bij uitstek in de grootste tokkie kutstad van Nederland.
![]()
Ajax-aanvaller Promes opgepakt voor betrokkenheid bij steekpartij
Ajax-aanvaller Quincy Promes is zondagochtend door de politie opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij een steekpartij. De 47-voudig Oranje-international heeft in juli van dit jaar iemand zwaar verwond.www.nu.nl
De steekpartij vond volgens De Telegraaf plaats bij een groot familiefeest. Promes stak naar verluidt bij een ruzie een familielid neer met een mes. Het slachtoffer liep daarbij onder meer zeer ernstig knieletsel op, maar deed in november pas aangifte.
"We hoorden pas een maand geleden van het incident", zegt een politiewoordvoerder, die niet officieel wil bevestigen dat het om Promes gaat, tegen de krant. "Daarna is een onderzoek gestart en dat heeft vanochtend tot een arrestatie geleid."
Van de Ligt of Frenkie had ik zoiets zien aankomen, maar onze Quinsy?
ik snap dat wel hoor ,onze zwarte broeder heeft een zwaar leven in de marginaliteit en heeft ook nooit echte kansen gehad
om iets van zijn leven te maken,ik als witte man voel me er best wel schuldig om