XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Pierre bij NAC en zn laatste jaar bij feyenoord was onsympathiek

Pierre junior begint ook al spatjes te krijgen.

Als elke club hier een vergelijkbare aanhang had dan was de eredivisie een prachtige competitie.
Al is het door de jaren heen wel minder geworden, daar waar het in de Arena steeds beter is geworden al heeft dat wel 20 jaar moeten duren.

De steekpartij vond volgens De Telegraaf plaats bij een groot familiefeest. Promes stak naar verluidt bij een ruzie een familielid neer met een mes. Het slachtoffer liep daarbij onder meer zeer ernstig knieletsel op, maar deed in november pas aangifte.

"We hoorden pas een maand geleden van het incident", zegt een politiewoordvoerder, die niet officieel wil bevestigen dat het om Promes gaat, tegen de krant. "Daarna is een onderzoek gestart en dat heeft vanochtend tot een arrestatie geleid."

De steekpartij vond volgens De Telegraaf plaats bij een groot familiefeest. Promes stak naar verluidt bij een ruzie een familielid neer met een mes. Het slachtoffer liep daarbij onder meer zeer ernstig knieletsel op, maar deed in november pas aangifte.

"We hoorden pas een maand geleden van het incident", zegt een politiewoordvoerder, die niet officieel wil bevestigen dat het om Promes gaat, tegen de krant. "Daarna is een onderzoek gestart en dat heeft vanochtend tot een arrestatie geleid."

Als dit nog in Rusland was gebeurd was er niks aan de hand geweest

Van de Ligt of Frenkie had ik zoiets zien aankomen, maar onze Quinsy?

Van de Ligt of Frenkie had ik zoiets zien aankomen, maar onze Quinsy?

ik snap dat wel hoor ,onze zwarte broeder heeft een zwaar leven in de marginaliteit en heeft ook nooit echte kansen gehad
om iets van zijn leven te maken,ik als witte man voel me er best wel schuldig om

1607864462355.png

Vandaar dat ie al maanden uit vorm is

ik snap dat wel hoor ,onze zwarte broeder heeft een zwaar leven in de marginaliteit en heeft ook nooit echte kansen gehad
om iets van zijn leven te maken,ik als witte man voel me er best wel schuldig om

Ik corrigeer mijzelf nog even. Van de Ligt, Frenkie én Georginio had ik dit wel zien aankomen.

Straks denken jullie nog dat ik enkel witte mannen in kwaad daglicht stel.

Volgens mij ook niet eerste keer dat hij iets doet dat niet door de beugel kan. Wat was het vorige keer ook al weer?

Maar zal Koeman eens winnen vandaag?

Die valt nog wel

Met Braithwaite op het veld kun je niet verliezen.

Pjanic vind ik geen barca voetballer

Terug
Naar boven