AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Wat een achteruitgang sinds Xavi daar vertrok als speler. :roflol: (@ 2015) Ik vraag me soms af hoe de oude garde die er momenteel nog is daarmee omgaat.

Laatst bewerkt:
Ook geen bubi meer die S. de Jong

Apart hoe hij nooit meer presteerde zoals tijdens z’n eerste periode bij Ajax.

Wat een achteruitgang sinds Xavi daar vertrok als speler. :roflol: (@ 2015) Ik vraag me soms af hoe de oude garde die er momenteel nog is daarmee omgaat.

Als je elke avond Shakira haar shakira vol mag spuiten en maandelijks een paar ton op je bankrekening krijgt bijgeschreven, denk ik dat je er wel mee leert omgaan.

Feyenoord heeft de komst van Arne Slot wereldkundig gemaakt. De Rotterdammers maken via de officiële kanalen bekend dat de oefenmeester per 1 juli 2021 zijn handtekening zet onder een tweejarig contract, waarbij de club de optie heeft om deze verbintenis nog met één seizoen te verlengen. Slot was tot eerder deze maand werkzaam als trainer van AZ, maar werd door de Alkmaarders op straat gezet toen bleek dat hij reeds een aantal keer had gesproken met Feyenoord.

Benieuwd wat d*ck gaat doen

Heb soms het idee dat d*ck denkt nog 30 jaar te zullen leven.

Als Kirk t lukt..

d*ck is gewoon een soort bedrijven dokter a la Joep van den Nieuwenhuyzen

Een erg gebalanceerd team... Dat soort lijstjes hebben geen nut als de opstelling compleet onrealistisch is.

Idd complete onzin dit soort lijstjes

Zidane :dunno:

Alsof een Yashin, Cruijff of Beckenbauer mee zouden kunnen in het hedendaagse voetbal. Maak dan een lijstje per decennia.

Alsof een Yashin, Cruijff of Beckenbauer mee zouden kunnen in het hedendaagse voetbal. Maak dan een lijstje per decennia.

Denk je dat het voor een keeper 50+ jaar geleden heel veel anders was dan nu?
De ballen zijn nu wel veel lichter blabla maar dat is een kwestie van gewenning lijkt me.

Terug
Naar boven