Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een achteruitgang sinds Xavi daar vertrok als speler.(@ 2015) Ik vraag me soms af hoe de oude garde die er momenteel nog is daarmee omgaat.
Beetje zoals Frank de Boer als trainer. Sommigen kunnen het 'ajax systeem' niet loslaten blijkbaarApart hoe hij nooit meer presteerde zoals tijdens z’n eerste periode bij Ajax.
Wat een achteruitgang sinds Xavi daar vertrok als speler.(@ 2015) Ik vraag me soms af hoe de oude garde die er momenteel nog is daarmee omgaat.
Feyenoord heeft de komst van Arne Slot wereldkundig gemaakt. De Rotterdammers maken via de officiële kanalen bekend dat de oefenmeester per 1 juli 2021 zijn handtekening zet onder een tweejarig contract, waarbij de club de optie heeft om deze verbintenis nog met één seizoen te verlengen. Slot was tot eerder deze maand werkzaam als trainer van AZ, maar werd door de Alkmaarders op straat gezet toen bleek dat hij reeds een aantal keer had gesproken met Feyenoord.

Alsof een Yashin, Cruijff of Beckenbauer mee zouden kunnen in het hedendaagse voetbal. Maak dan een lijstje per decennia.
Staat in het tweede lijstje, denk ik.