MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Ik vind Koeman geen Barcelona trainer.

:trollface:

Wie wel? Bielsa?

Pochettino

Zouden ze Koeman gehaald hebben als hij er geen verleden had? :thinking:

Als ze paar keer winnen achtermekaar staan ze weer in top 3 en cl door. Is er geen vuiltje aan de lucht.

Eerst de voorzittersverkiezing overleven. 🤭

Benieuwd waar Koopmeiners speelt over 2 jaar

Dacht al had t opgeslagen in me kop

Wel van tuur

Arsenal na 12 wedstrijden gespeeld 15e... en gister ook nog eens thuis met 1-0 verloren van Burnley. Wel pijnlijk om te zien dit... Arsenal is/was toch echt een grootmacht.

En Sheffield met maar 1 punt laatste. Die deden het vorig jaar toch nog best goed als promovendus? Sheffield daar had ik in Football Manager 10 jaar geleden eens een superchille game mee... sindsdien toch een zwak voor die club :o

Als het zo verder gaat zouden ze zomaar eens kunnen degraderen in de toekomst. Na het kampioenschap van Leicester kijk ik nergens meer van op.

Nu begint de Sjempions League pas echt.

Borussia Mönchengladbach - Manchester City
Lazio - Bayern München
Atlético Madrid - Chelsea
RB Leipzig - Liverpool
FC Porto - Juventus
Barcelona - Paris Saint-Germain
Sevilla - Borussia Dortmund
Atalanta - Real Madrid

Hopen op een paar verrassingen.

Arme Koeman... Nu ook nog de finalist van vorig jaar loten.

Leuk voor Koeman :D. Nu mag hij laten zien waarvoor hij het EK en WK aan zich voorbij heeft laten gaan.

Alle kandidaten voor het voorzitterschap willen komaf maken met het Bartomeu tijdperk. Het zou me echt verbazen als Koeman er volgend seizoen nog trainer is. Van één kandidaat is het zelfs geen geheim dat hij Xavi wil aanstellen.

Voor Xavi geen beter moment om in te stappen dan volgend jaar. Mits er wat gekocht kan worden natuurlijk.

Bosz is zich aan het bewijzen, wellicht met hem naar het WK 2022.

Terug
Naar boven