MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Als je zo een lijstje hebt met top artiesten (schrijvers, acteurs en kunstenaars) zullen er wel veel meer reeds de pijp uit zijn.

Dat team van Mexico. Als je zegt dat ze van het Sinaloa kartel zijn had ik je ook geloofd.

Heb me trouwens nooit verdiept in Panini boeken voor 1990. Misschien maar eens doen :thinking:

Als je zo een lijstje hebt met top artiesten (schrijvers, acteurs en kunstenaars) zullen er wel veel meer reeds de pijp uit zijn.

Dat team van Mexico. Als je zegt dat ze van het Sinaloa kartel zijn had ik je ook geloofd.

Heb me trouwens nooit verdiept in Panini boeken voor 1990. Misschien maar eens doen :thinking:

Toch nog niet echt veel doden voor zo'n heel Panini boekje.

Diego....

John Barnes viel ook nog in.

Zou Pluisje zn rap weleens gerapt hebben? :thinking:

6.2 seconden

Wat is eigenlijk het record aantal goals in een seizoen in de eredivisie? Ajax heeft er al 50 na 13 matches...

3.5 goal per match vanaf nu. Is wel veel. Als het goed is nu pas tegen de sterkere teams.

Ja maar Ajax die in de jaren 60 zullen ook wel in de double digits keer gewonnen hebben. Het hoort er bij!

Spelers een extra premie geven bij het verbreken van records. Dan zullen ze wel rennen!

Ging Donny naar Man Utd om op de bank te zitten? 🤭

Schürlle ook al zo snel gestopt. Is het niveau zo hoog in de Bundesliga dan?

Ik denk dat wij “volgers” af en toe onderschatten hoe zwaar topvoetbal is. Laatst luisterde ik die podcast van Sporza met Jan Vertonghen en daar kreeg ik die indruk ook al... die gasten hebben echt wel wat te verduren. Zowel op het veld als ernaast

Schürrle was klaar met de levensstijl. Ik zou er pofferdomme elke euro uit persen.

Eerder door blessures, dacht ik. Arme drommel. :(

Terug
Naar boven