MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Sta jij nog ergens in de annalen van het voetbal bekend? Hoor je wel vaker over je verleden praten ben benieuwd.

Welk stamnummer had je team?

Verder over Finland weet ik dat Permural het voetbal daar verziekt heeft en er een ploeg is die heet FC Santa Claus :clown:

Eremenko

Maenpaa had je ook nog... paar jaar eerste keeper van VVV geweest. Maar die heb ik gevonden op google :o Was em al vergeten

Gelukkig hebben ze betere coureurs voortgebracht.

Ari Vatanen :hedbang:
Mika Hakkinen

Inb4 the iceman

Huh

Had Gil y Gil nog een bepaalde quote over

Sta jij nog ergens in de annalen van het voetbal bekend? Hoor je wel vaker over je verleden praten ben benieuwd.

Welk stamnummer had je team?

Ik sta er niet (meer) tussen spijtig genoeg, het is ondertussen ook best wat jaren geleden. Ik vind ook niet direct een verwijzing naar mijn naam, al heb ik die er zelf uitgehaald...

Ik was maar 2de keeper in 4de en 3de klasse, eerder om budgettaire redenen dan echt kwaliteit vermoed ik.

Laatst bewerkt:

Ik sta er niet (meer) tussen spijtig genoeg, het is ondertussen ook best wat jaren geleden. Ik vind ook niet direct een verwijzing naar mijn naam, al heb ik die er zelf uitgehaald...

Ik was maar 2de keeper in 4de en 3de klasse, eerder om budgettaire redenen dan echt kwaliteit vermoed ik.

Ah, vandaar dat je het schoppen tot "pro" in de Jupiler een betere prestatie vond dan wat Epke Zonderland heeft laten zien :D

Ben je niet in de war met J. Derksen?

Ben je niet in de war met J. Derksen?
Nee, ik ben akkoord met Derksen dat turnen geen sport is. Het neigt eerder naar dansen/acrobatiek(ik heb het 2 jaar gedaan voor lenigheid ivm voetbal en zou het mogelijk volgend jaar terug doen). Daarnaast is de talent pool ook een pak voller in voetbal dan in koppeltjeduik.

Maar mogelijk zien we straks breakdancing ook op de Olympische Spelen, dus ja. Voor mij nog een extra reden om er niet naar te kijken, maar dat is nu ook 'sport'.

1608410294603.png

:wave:

Terug
Naar boven