AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Exact 60 jaar heeft Diego Armando Maradona het op deze aarde volgehouden. In die periode heeft hij tal van voetballiefhebbers vermaakt met de meest geniale momenten, maar ook verbaasd met de meest uitzinnige uitspattingen. Overzicht van een leven vol hoge pieken en diepe dalen.

De beste match die ik ooit live heb gezien. Moet dit om de zoveel tijd altijd weer even opnieuw beleven. Pot had alles. Ook mooi hoe alles voetballend werd opgelost, zoals de Boer @1:27 dat is toch prachtig.

Speciaal voor m'n oranje vrienden. 😏

Mooi tenue

Eindelijk weer eens niet Messi of Ronaldo die de D'or winnen.

Mooi, Messi gun ik het niet meer nadat hij in 2014 onterecht tot beste speler van het wk was bekroond. Zien we hem ooit nog wat winnen?

Vroeger mochten alle bondscoaches hun top 3 samenstellen, kwam die lijst in vi te staan.

Zag je coaches van exotische landen hun top 3 enkel bestaan uit spelers van dat land. Maar ook weleens serieuze landen, de coach van Mexico die 3 Mexicanen tot de 3 beste ter wereld rekent.

Individuele prijzen zijn poep. 99,99% van de tijd wint een aanvallend ingestelde speler.

Ook commercie. Wie koopt er nou in een grote markt het shirtje van Litmanen.

Hoeveel finse voetballers ken jij zo naakt uit je hoofd? Behalve Litmanen dan. Ik kom alleen op Hyypia, Moisander en nog zo’n gastje die ooit bij Spurs speelde, Tiano of Taino ofzoiets

Edit: Tainio heette die gozer... heeft in 2010 nota bene nog bij Ajax gespeeld even. Was me helemaal ontgaan. Ik ken ‘em alleen van Spurs

Pasanen, Tihinen, Forssell en Kolkka.

Hyypia was ondergewaardeerd.

Hoeveel finse voetballers ken jij zo naakt uit je hoofd? Behalve Litmanen dan. Ik kom alleen op Hyypia, Moisander en nog zo’n gastje die ooit bij Spurs speelde, Tiano of Taino ofzoiets

Edit: Tainio heette die gozer... heeft in 2010 nota bene nog bij Ajax gespeeld even. Was me helemaal ontgaan. Ik ken ‘em alleen van Spurs
En Tihinen van Anderlecht, heeft nog tegen me gescoord.

Terug
Naar boven