AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Deden ze weer niet aardig tegen je?

Pieckenhagen spreekt nog goed Nederlands.

Koeman mag binnenkort fietsen gaan stelen.

Ze droom in duigen. Wat nu? :dunno:

Vroeger hadden we zo'n goed trainersgilde. Daar is niks meer van over. Dachten ze hier dat alleen wij weten hoe voetbal gespeeld hoorde te worden en legden het graag overal ter wereld uit. Nu worden we bedankt.

Ik wil Frank de Boer niet als bondscoach :treuren:

Wat betaald Brugge eigenlijk aan toppers?

Elia kan spijt hebben van z'n hele loopbaan.

Ik snap ook niet waarom je nou terug zou keren naar Nederland. Altijd veel kritiek en gezeik, matig salaris, heel veel belasting, kutweer... Er zijn betere plekken om je carriere af te sluiten

Geen trainingskamp voor elke wedstrijd. In de avond lekker thuis eten want alle clubs is max 3 uur rijden. Vrienden en fam hier.

in de grote 4 kan het ook spoken qua weer

Is vaak ook vanwege de kinderen. Ze elk jaar op een andere school sturen lijkt mij geen pretje.

En ik zou mij irriteren aan gekke Italianen of Turken die aan je gaan zitten, overal met je op de foto willen en je nooit met rust laten. Dan maar een zure Hollander die gewoon verteld dat je kut hebt gespeeld (heeft ie toch ook?) en je wel met rust laat als je ergens in een restaurant zit te eten.

Ja daar hebben jullie wel gelijk in, maar ik bedoelde meer USA/Canada/Mexico/China/Japan/UAE. Nog ff een paar jaar maximaal cashen en leven als een koning

Terug
Naar boven