Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Gianluigi Donnarumma is met Chelsea in onderhandeling over een transfervrije overgang, zo meldt The West Ham Way, de bron die eerder de primeur had over de komst van Édouard Mendy naar The Blues. De 21-jarige Donnarumma beschikt bij AC Milan over een aflopend contract en is daarom vanaf vandaag vrij om met geïnteresseerde partijen te praten.
Nog steeds maar 21. :eek:

Ja daar hebben jullie wel gelijk in, maar ik bedoelde meer USA/Canada/Mexico/China/Japan/UAE. Nog ff een paar jaar maximaal cashen en leven als een koning

Moet iemand je wel willen. Tegenwoordig zelfs genoeg clubloze spelers waarvoor gewoon geen enkele animo is ze op te pikken.

Moet iemand je wel willen. Tegenwoordig zelfs genoeg clubloze spelers waarvoor gewoon geen enkele animo is ze op te pikken.

Mwa, als je een beetje een goede zaakwaarnemer hebt moet je als ex Oranje international toch wel ergens aan de slag kunnen in zulke landen

hij vergeet alleen nog racisme als excuus voor deze flop

Maar hier lig ik altijd onder een vergrootglas. Dat is heel mijn leven al zo. Je vraagt je af: waarom? Misschien zijn het mijn auto’s, mijn horloges, mijn uitstraling, mijn lifestyle of mijn Instagram. Maar mensen zijn altijd direct zo boos. Misschien is het jaloezie."

hij vergeet alleen nog racisme als excuus voor deze flop

Maar hier lig ik altijd onder een vergrootglas. Dat is heel mijn leven al zo. Je vraagt je af: waarom? Misschien zijn het mijn auto’s, mijn horloges, mijn uitstraling, mijn lifestyle of mijn Instagram. Maar mensen zijn altijd direct zo boos. Misschien is het jaloezie."

Ik krijg kritiek omdat ik geen bal raak en iedereen weet dat ik beter kan. Conclusie, Ze zijn jaloers op mijn Rolex!

Tegenwoordig showen ze alles online en bepaalde clubs willen geen onzekere liability. Weet nog wel dat de grote 4 netjes vroeg trouwden omdat clubs ze dan liever wilden.

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig showen ze alles online en bepaalde clubs willen geen liability. Weet nog wel dat de grote 4 netjes vroeg trouwden omdat clubs ze dan liever wilden.

Ik heb ook weleens ergens gehoord of gelezen dat Louis van Gaal bijvoorbeeld van elke speler in de selectie bij Man Utd precies wilde weten wat zijn thuissituatie/priveleven was en hoe ze vroeger presteerden op school en dat soort, lol...

Waarschijnlijk daarom ook dat hij nooit zo goed boterde met Zuid-Amerikaanse spelers, haha

Ik heb ook weleens ergens gehoord of gelezen dat Louis van Gaal bijvoorbeeld van elke speler in de selectie bij Man Utd precies wilde weten wat zijn thuissituatie/priveleven was en hoe ze vroeger presteerden op school en dat soort, lol...

Waarschijnlijk daarom ook dat hij nooit zo goed boterde met Zuid-Amerikaanse spelers, haha
2:23

Zie je Rivaldo er al naast zitte ?

Hij heeft het niet slecht gedaan hoor als pannenkoekengezichtje uit de Watergraafsmeer. Zie m stralen daar

Heeft natuurlijk niet zo een geile naam voor zo een stoere dude

Ik vraag me ook af waarom nette Duitse clubs als Werder of Hoffenheim zulke gasten als Elia en Babel binnenhalen voor zoveel geld... als zo een gast aankomt met goude kettingen, helemaal onder de tats en met paars haar dan weet je toch al genoeg als management zijnde? Onbegrijpelijk.

Dat soort clubs zijn gek op heupschoten

Was Ramos Koeman eigenlijk al voorbij?

Qua prijzen of goals?

Kooltjes als verdediger.

Begrijp alleen dat klassieke tikkie breed laten aanleggen voor een vrije trap niet, dat stierf wel langzaam uit in de jaren '90.

Is natuurlijk andere tijd. Moet je niet minstens verdubbelen qua goals die ramos maakte ivm moeilijkheidgraad van toen en nu en welke competities?

Topscorer van europa met spaanse competitie is ook x2

Ja eredivisie was 1,5x geloof ik. Cyprus etc. zal 1x zijn.

Waar ik mij bij Nederland en Ajax altijd aan irriteerde was tijdens een vrije trap op de helft van de tegenstander op zo'n 40 meter er altijd tikkie breed werd gespeeld ipv een bal voor de pot.

Of de korte corner, ook nooit begrepen. Na zoveel jaar voetbal zijn er toch wel stats bekend wat nu het meeste gevaar oplevert?

Of een corner en dan een half hoge die door de eerste de beste tegenstander makkelijk wordt weggekopt

Terug
Naar boven