- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds maar 21.Gianluigi Donnarumma is met Chelsea in onderhandeling over een transfervrije overgang, zo meldt The West Ham Way, de bron die eerder de primeur had over de komst van Édouard Mendy naar The Blues. De 21-jarige Donnarumma beschikt bij AC Milan over een aflopend contract en is daarom vanaf vandaag vrij om met geïnteresseerde partijen te praten.

Ja daar hebben jullie wel gelijk in, maar ik bedoelde meer USA/Canada/Mexico/China/Japan/UAE. Nog ff een paar jaar maximaal cashen en leven als een koning
Moet iemand je wel willen. Tegenwoordig zelfs genoeg clubloze spelers waarvoor gewoon geen enkele animo is ze op te pikken.
hij vergeet alleen nog racisme als excuus voor deze flop
Maar hier lig ik altijd onder een vergrootglas. Dat is heel mijn leven al zo. Je vraagt je af: waarom? Misschien zijn het mijn auto’s, mijn horloges, mijn uitstraling, mijn lifestyle of mijn Instagram. Maar mensen zijn altijd direct zo boos. Misschien is het jaloezie."
Tegenwoordig showen ze alles online en bepaalde clubs willen geen liability. Weet nog wel dat de grote 4 netjes vroeg trouwden omdat clubs ze dan liever wilden.
2:23Ik heb ook weleens ergens gehoord of gelezen dat Louis van Gaal bijvoorbeeld van elke speler in de selectie bij Man Utd precies wilde weten wat zijn thuissituatie/priveleven was en hoe ze vroeger presteerden op school en dat soort, lol...
Waarschijnlijk daarom ook dat hij nooit zo goed boterde met Zuid-Amerikaanse spelers, haha
![]()
Babel: 'Het is de enige overstap in mijn carrière waar ik spijt van heb'
Ryan Babel kijkt met gemende gevoelens terug op zijn transfer naar Hoffenheim in 2011. De aanvaller geeft aan dat hij spijt heeft van zijn overstap naar de Bundesliga-club.www.voetbalprimeur.nl
Heeft natuurlijk niet zo een geile naam voor zo een stoere dude
Of een corner en dan een half hoge die door de eerste de beste tegenstander makkelijk wordt weggekopt