XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Kan me ook nog wel herinneren dat ajax en oranje toentertijd ook fan waren van terugspelen op de keeper en met balbezit rustig opbouwen. Mn vader zat altijd te vloeken voor de tv er op.

Lorient uit. Altijd lastig.

(Wel mooi plaatsje trouwens)

Sowieso een vreemde afwijking om geld te pompen in een Franse club.

PSG heeft natuurlijk een prima stadion. Francophone wereld is grote markt. Canal + enzo. Parijs als miljardair geen slechte stad om te leven. Overal in F goede voorzieningen. Maar is gewoon net als City een choke club als het er echt om gaat. Vroeger had ik wel sympathie voor ze met Rai en weet ik veel toen ze EC2 wonnen of zoiets. Had vroeger ook rare kronkel om de Franse liga te kijken. Maar het interesseert me allemaal niet meer en vast ook iedereen uit de top 4 ligas kijkt niet Frans

Weet nog dat iedereen uit de klassen renden. Draak van een wedstrijd was het. Van der Sar won eens een penaltyserie.

Achteraf wel vreemd dat Ajax in de jaren '70 een paar keer geen zin had om die cup te winnen.

PSG heeft natuurlijk een prima stadion. Francophone wereld is grote markt. Canal + enzo. Parijs als miljardair geen slechte stad om te leven. Overal in F goede voorzieningen. Maar is gewoon net als City een choke club als het er echt om gaat. Vroeger had ik wel sympathie voor ze met Rai en weet ik veel toen ze EC2 wonnen of zoiets. Had vroeger ook rare kronkel om de Franse liga te kijken. Maar het interesseert me allemaal niet meer en vast ook iedereen uit de top 4 ligas kijkt niet Frans

Vond het altijd wel een mysterieuze competitie. Marseille in '93, het Auxerre dat Ajax versloeg. George Weah, toen ik PSG nog veel gunde door de mooie shirts en ze nog nooit wat wonnen.

Minpunt altijd die vieze groene netten waardoor de bal er nooit mooi in verdween.

Marseille had toen trouwens een prima team. Hadden toen een louche zakenman als eigenaar. Richard Witschge heeft ook een tijd bij Bordeaux gespeeld en zn broer bij Saint-Etienne.

Hadden toen een louche zakenman als eigenaar.
Bernard Tapie

In 1993, the same year that Olympique de Marseille won the Champions League, he was accused of fixing the match between his club and minor club Valenciennes; the motivation seemed to be that, in this way, he could save his best players for important matches and not waste their energy. His club was stripped of its French league championship, though not of the Champions League title, and later suffered a forced relegation to the second division because of this match fixing suspicion.

Goethals als coach toen. Bij Luik had ie ook al gedonder. Jammer eigenlijk.

Dacht dat jij een hekel had aan Eric

Kan t niet terug vinden in de search nee

Ziek moyenne van Bican. Ken m niet trouwens. Hah! :thinking:

22 competitiewedstrijden, 50 goals, zes bekerwedstrijden, 20 goals... Mooie tijden :roflol:

Het valt nog mee dat Pelé zijn goals op training niet meerekent. #Pannenkoek

Terug
Naar boven