Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Romario bleef ook toch maar ballen voor zn duizendste.

Dat was ook volgens z'n eigen telling. :o

Christian Eriksen wil weg bij Internazionale en mogelijk biedt Ajax uitkomst. Ekstra Bladet meldde maandagmiddag al dat een terugkeer naar Amsterdam tot de mogelijkheden behoort voor de Deense middenvelder en maandagavond lijkt het erop dat directeur spelerszaken Marc Overmars daadwerkelijk een lijntje heeft uitgegooid. Volgens Sky Italia heeft Ajax aangeklopt bij de belangenbehartigers van Eriksen, al is van een eventuele transfer vooralsnog geen sprake.
Dat zou best een stunt zijn gezien zijn leeftijd.

Zie dat Eriksen pas 28 is. Dacht dat hij al rond de 31 was. Dan vind ik het wel een goede zet.
Als Ajax door een paar van dit soort spelers beter presteert in Europa gaat de waarde van de talenten ook automatisch mee omhoog.
Ze moeten volgend jaar ook wel, anders is de gewonnen status echt helemaal weer verdwenen en zijn clubs denk ik niet meer bereid veel te betalen voor jonge spelers.

Royston Drenthe staat op het punt om een contract te ondertekenen bij Racing Murcia, zo meldt RTV Rijnmond. De 33-jarige linksback, die sinds de zomer van 2019 speelt voor de amateurs van Kozakken Boys, kan zijn overgang naar de derdedivisionist uit Spanje voltooien door de medische keuring te doorstaan.

Sergio Padt verlaat FC Groningen na dit seizoen. De nummer zes van de Eredivisie maakt woensdag via de officiële kanalen bekend dat de keeper medio 2021 transfervrij zal overstappen naar Ludogorets uit Bulgarije. Zijn overstap hing al in de lucht, maar het was nog onzeker wanneer Padt precies zou vertrekken. Groningen zag het niet zitten om in januari al afscheid te nemen van de eerste doelman en is erin geslaagd hem voorlopig te behouden.
monster transfer

Blij dat ik die bolle, vervelende, zelfingenomen kutkop niet meer zie op de Nederlandse voetbalvelden.

Uhm, nee :scratch:

Jij?

Wat is er toch met je? :treuren: Vroeger was je magisch en episch en kende je nog je klassiekers. :(

Haller naar Ajax.

Eriksen zal wel niet komen dan. Die Haller zal wel een megasalaris krijgen als hij West Ham verruilt voor Ajax.

Heeft Huntelaar ook zo'n salaris?

Zou toch proberen Eriksson te halen. Huntelaar en Promes (?) vallen weg volgend seizoen. Geef hun doekoe aan Christian.

Ik zou er ook alles aan doen om Eriksen te halen als ik Ajax was. Maar naast zijn salaris dat eventueel een probleem kan zijn vraag ik me ook af of Eriksen zelf zin heeft in Ajax. Ik denk dat er nog een hoop andere clubs voor hem in de rij staan. Je moet maar zin hebben in elke week die kutwedstrijden tegen Fortuna Sittard en Heracles.

Daarnaast denk ik ook dat ze Schone nog transfervrij terug gaan halen uit Italie.

Je moet wel heel weinig ambitie hebben als je op je 28e weer naar Nederland terugkeert. Wat is hij van plan, nog één keer een beetje ver komen in de CL?

Lijkt me niet echt een ajax speler.

Terug
Naar boven