Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(ben trouwens een Brugge supporter).Mietje
Van alle clubs pakt hij Bayern. Als hij niet minstens 1 keer de CL pakt is hij niet geslaagd in munchen imo. Iedereen kan wel de titel een paar keer pakken met bayern. Die club draait al heerlijk op dit moment. Als hij echte ballen had dan was hij naar City of Chelsea gegaan.
madrid fan much?Mietje
Van alle clubs pakt hij Bayern. Als hij niet minstens 1 keer de CL pakt is hij niet geslaagd in munchen imo. Iedereen kan wel de titel een paar keer pakken met bayern. Die club draait al heerlijk op dit moment. Als hij echte ballen had dan was hij naar City of Chelsea gegaan.
bij Bayern verdient hij significant minder. Hij moet een moeilijk taal voor een latijn leren en de cl winnen is waarvoor hij aangesteld wordt en dat wint Bayern amper. Moet wel zeggen dat Barca niet door maar ondanks hem zovaak de cl heeft gewonnen. Ik kon ook wel als een idioot langs de zijlijn staan zwaaien en won ook nog wel een cl'tje bij Barca.bij Bayern verdient hij significant minder. Hij moet een moeilijk taal voor een latijn leren en de cl winnen is waarvoor hij aangesteld wordt en dat wint Bayern amper. Moet wel zeggen dat Barca niet door maar ondanks hem zovaak de cl heeft gewonnen. Ik kon ook wel als een idioot langs de zijlijn staan zwaaien en won ook nog wel een cl'tje bij Barca.
Neymar ik snap echt de hype niet. Laat hem eerst in Europa maar eens wat van zich laten zien. Heel sporadisch komt er een leuk filmpje maar dat zegt geen hol allemaal.

wedstrijden:202goals:123
interlands: 26 goals: 17
Niet slecht voor een pikkie van 20, waar sporadisch een leuk filmpje van komt![]()
Nogmaals laat hem het eerst maar eens in bijv. Engeland doen waar ze waarschijnlijk meteen zijn benen eraf zagen bij de eerste beste schaar die hij maakt.
Al die mensen die praten over hem alsof het een fenomeen is die al 5 CL titels heeft gewonnen.. Laat het maar eens in Europa zien.
naymar is ook een mietje, komt hij nu naar Europa of niet ?
Nu zie je maar weer hoe belangrijk geld is, hij verdient daar meer dan genoeg dus het boeit hem eigenlijk geen fl**ker.
Zuid Europeanen zijn luie fl**kers zonder ambitie.
Guardiola die voor Bayern gaat, mourinho die rat wacht op een oprot premie, Naymar die geen ambities in europa heeft, talloze Brazilianen die het even goed doen en daarna alleen nog feesten ( adriano, ronaldinho etc )
behalve ronaldo, dat is een echte man.
and now we wait
Jij bent zeker ook zo iemand die toen Chelsea met 11 man achter de bal ging spelen het mooier voetbal vond dan van Barca?
Machtig ja! Dat stiftje van Ramirez bezorgde me echt kippenvel. Wat een geweldige goal was dat. Heel dat graf stadion stil. Heerlijk heerlijk. En dan als klap op de vuurpijl Torres nog die Chelsea definitief naar de finale schoot. Oh wat ben ik los gegaan toen.
Vind dat mooi om te zien een dergelijk collectief verdedigend blok en dan met counters scoren. Leuker dan die 80.000 nutteloze paasjes die Barca elke wedstrijd geeft.
Zoals ik het ook mooi vond dat Celtic van Barca won. Messi die zich 200 x doodliep op een grote n*ger achterin bij Celtic. Heerlijk.
Alsof hij Engels kan, die catalanen spreken alleen hun eigen taaltje dus dat maakt geen verschil. Bayern draait al goed en was al een outsider voor de Champions League. Net zoals Barcelona goed draait zonder Guardiola. Hij komt gewoon weer even de eer opstrijken die vuile rat. Hopelijk faalt hij grandioos.
En dat hij bij City of Chelsea meer kon verdienen bewijst mijn punt juist. Wat is de reden om voor Bayern te kiezen ? Ik kan maar een reden bedenken en dat is dat hij de ballen niet heeft om bijvoorbeeld City te coachen. Veel grotere uitdaging, meer geld, betere spelers materiaal ?
Pep heeft gevoetbalt in Mexico, Italy en Katar na Barca dus lijkt mij sterk dat hij geen Engels spreekt. Ik kan me trouwens wel herinneren dat hij een interview heeft gegeven in Engels.
Bayern is juist meer een uitdaging omdat daar itt tot Chelsea en City minder geld is dus minder betere spelers.
Wel een goed team hoor bayern, draait als een tierelier in de bundesliga. Vind Bayern na barca meeste kans hebben op CL. Ook hele goeie bank.
Alsof Pep dat niet weet. Cijfers alleen zeggen al genoeg, 2 keer in de finale gestaan in de afgelopen 3 jaar.
Als je een hecht team van City weet te maken dan ben je een echte topper.