XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

City is vorig jaar kampioen geworden, daar is de honger naar succes weg bij de grote ego's.

Net als bij Inter het jaar dat de ze triple wonnen.

Inter heeft gewoon een dramatische ploeg gehad een tijd lang. Nu iets beter geloof ik maar niet zoals het was met Eto'o, Milito en Sneijder in vorm.

Klaar voor de klassieker zondag brahs? Hoop dat we er weg kunnen komen met een gelijkspelletje maar denk dat we hem gaan verliezen.:(

Dat kan dus 2 kanten op. Ik denk dat we winnen. :D

Pelle 5 x zondag. 0-5 winst voor Feyenoord. Hoppa.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zometeen Bordeaux tegen PSG. ook wel leuke pot

Sneijder bij Galatasaray. Mooi hoop dat die goed presteert en Galatasaray verder helpt in de CL.

Is hij speelgerechtigd in de cl?

Galatasaray heeft genoeg geld, geloof mij maar. Er draaien veel dingen in de Turkse competitie

Vrij ongefundeerd antwoord. Er is toch wel een verklaring waar ze geld vandaan halen? Enkel merchandising zal het niet zijn, spelers verkopen? Zal wel maffia zijn dan als ik af ga op je post.

Vrij ongefundeerd antwoord. Er is toch wel een verklaring waar ze geld vandaan halen? Enkel merchandising zal het niet zijn, spelers verkopen? Zal wel maffia zijn dan als ik af ga op je post.

Ik wacht ook nog altijd op die verklaring, op de site van Galatasaray staat ook niet bepaald veel dingen over de transfer. Dus maar afwachten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Apart om te zien.

wat n idioot die sneijder

bahbah

Iedereen houd van doekoe, iedereen houd van geld!

K*t sneijder. Wtf man naar Turkije.

De aanvoerder van het Nederlandse elftal hoort niet te spelen in een b-competitie.

Terug
Naar boven