baws
Cool Novice
- Waardering
- 7
Mag Gala nog wel uitkomen in Europa?Sneijder bij Galatasaray. Mooi hoop dat die goed presteert en Galatasaray verder helpt in de CL.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag Gala nog wel uitkomen in Europa?Sneijder bij Galatasaray. Mooi hoop dat die goed presteert en Galatasaray verder helpt in de CL.
De aanvoerder van het Nederlandse elftal hoort niet te spelen in een b-competitie.
Dan zullen ze Gala er volgend jaar wel uitkickenJa, zijn in knock out fase van cl. Fener mocht niet meedoen.
spelen tegen Bursaspor en TrabzonsporDan zullen ze Gala er volgend jaar wel uitkicken
Maar wat moet je daar nu als Sneijder zijndespelen tegen Bursaspor en Trabzonspor
Was naar Liverpool gegaan, mooie club, mooie competitie, en die betalen ook veel te veel aan salaris.
Hij speelt nu wel Champions League. Met Liverpool bijv is dat niet zeker.
En er is ook nog een reële kans dat ze de kwart finale halen ten koste van schalke.
En ook nog een lekker weer. win win win
De kapitein van oranje speelt in de Turkse competitie, illustratief voor de teloorgang van het Nederlands elftal.
Jep. En we hebben de verdediging van Feyenoord. Subtop eredivisie.
We hebben nog maar een speler die een rol speelt bij een topclub, van Persie.
Ik begrijp de keuze van Sneijder wel. Het was dit, of de ondergang bij Inter.
Sorry maar ik had toch echt gewoon dik salaris ingeleverd en naar Engeland gegaan. Veel mooiere en zwaardere competitie waar hij zich zo in de kijker kon spelen. Nederlandse voetbal gaat echt ten onder. Spijtig maar helaas.
, maar ja wat is kwalitatief gezien wel een goede competitie buiten Spanje en Engeland? Bij overige Europese competities heb je enkele top clubs en de rest is ook niet veel waard.
Duitse competitie. Let maar op dat in de komende jaren Duitse ploegen steeds sterker worden dan ze nu al zijn aangezien daar zowat alleen nog financieel gezonde clubs zijn. (financial fairplay).
Ik denk dat hij trouwens graag naar Liverpool was gegaan, maar op zijn plek speelt daar een legend die je niet op de bank zet.
Sorry maar ik had toch echt gewoon dik salaris ingeleverd en naar Engeland gegaan. Veel mooiere en zwaardere competitie waar hij zich zo in de kijker kon spelen. Nederlandse voetbal gaat echt ten onder. Spijtig maar helaas.