XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Ja, zijn in knock out fase van cl. Fener mocht niet meedoen.
Dan zullen ze Gala er volgend jaar wel uitkicken

Maar wat moet je daar nu als Sneijder zijnde??? spelen tegen Bursaspor en Trabzonspor

Was naar Liverpool gegaan, mooie club, mooie competitie, en die betalen ook veel te veel aan salaris.

Dan zullen ze Gala er volgend jaar wel uitkicken

Maar wat moet je daar nu als Sneijder zijnde??? spelen tegen Bursaspor en Trabzonspor

Was naar Liverpool gegaan, mooie club, mooie competitie, en die betalen ook veel te veel aan salaris.

Blijkbaar niet genoeg als Galatasaray. Hij wou vast niet achteruit gaan met geld als je weet dat je ergens meer kan verdienen en cl kan spelen.

Hij speelt nu wel Champions League. Met Liverpool bijv is dat niet zeker.

En er is ook nog een reële kans dat ze de kwart finale halen ten koste van schalke.

En ook nog een lekker weer. win win win

Hij speelt nu wel Champions League. Met Liverpool bijv is dat niet zeker.

En er is ook nog een reële kans dat ze de kwart finale halen ten koste van schalke.

En ook nog een lekker weer. win win win

Dit, ik snap al die kritiek niet. Als die naar liverpool zou gaan zou die wel in één van de mooiste competities spelen, maar wat heb je eraan als je alleen naar Liverpool kan gaan? Liverpool presteert al 4 jaar niets(dit jaar ook niet). Bij Galatasaray doet die tenminste mee voor de 1ste plek en CL.
Hoop echt dat het voor beide partijen goed uitpakt, Galatasaray betaalt eerste keer zo'n hoge salaris voor een speler, en als GS-fan verwacht ik echt dat sneijder GS naar een hoger niveau kan brengen.

#Welcome to the hell Sneijder!!

De kapitein van oranje speelt in de Turkse competitie, illustratief voor de teloorgang van het Nederlands elftal.

Of terug een stap vooruit voor het Turks voetbal?

De kapitein van oranje speelt in de Turkse competitie, illustratief voor de teloorgang van het Nederlands elftal.

Jep. En we hebben de verdediging van Feyenoord. Subtop eredivisie.
We hebben nog maar een speler die een rol speelt bij een topclub, van Persie.

Ik begrijp de keuze van Sneijder wel. Het was dit, of de ondergang bij Inter.

Jep. En we hebben de verdediging van Feyenoord. Subtop eredivisie.
We hebben nog maar een speler die een rol speelt bij een topclub, van Persie.

Ik begrijp de keuze van Sneijder wel. Het was dit, of de ondergang bij Inter.

Sorry maar ik had toch echt gewoon dik salaris ingeleverd en naar Engeland gegaan. Veel mooiere en zwaardere competitie waar hij zich zo in de kijker kon spelen. Nederlandse voetbal gaat echt ten onder. Spijtig maar helaas.

Ik vind het niet zo'n gekke keuze. Nu kan die weer de ster van het team worden en het team op sleeptouw nemen. Bij een absolute topclub kan dat niet (meer).

Sorry maar ik had toch echt gewoon dik salaris ingeleverd en naar Engeland gegaan. Veel mooiere en zwaardere competitie waar hij zich zo in de kijker kon spelen. Nederlandse voetbal gaat echt ten onder. Spijtig maar helaas.

Engeland wou m niet, punt. Genoeg rijke clubs daar en salarisplafond geldt in de praktijk toch niet voor specifieke spelers (zie rooney en van persie). Overigens stelt de Italiaanse competitie ook niks meer voor. Bovendien doet op de bank zitten bij Inter ook niks ten goede aan je vorm. Met galatasaray speelt die in de champions league en met zijn impulsiviteit kan hij gala nog ver brengen en zodoende in de schijnwerpers spelen en zijn vorm herpakken. De CL is hier wel een goede maatstaf voor. Voor de rest stelt Turkse competitie ook niet voor, maar ja wat is kwalitatief gezien wel een goede competitie buiten Spanje en Engeland? Bij overige Europese competities heb je enkele top clubs en de rest is ook niet veel waard.

, maar ja wat is kwalitatief gezien wel een goede competitie buiten Spanje en Engeland? Bij overige Europese competities heb je enkele top clubs en de rest is ook niet veel waard.

Duitse competitie. Let maar op dat in de komende jaren Duitse ploegen steeds sterker worden dan ze nu al zijn aangezien daar zowat alleen nog financieel gezonde clubs zijn. (financial fairplay).

Ik denk dat hij trouwens graag naar Liverpool was gegaan, maar op zijn plek speelt daar een legend die je niet op de bank zet.

Duitse competitie. Let maar op dat in de komende jaren Duitse ploegen steeds sterker worden dan ze nu al zijn aangezien daar zowat alleen nog financieel gezonde clubs zijn. (financial fairplay).

Ik denk dat hij trouwens graag naar Liverpool was gegaan, maar op zijn plek speelt daar een legend die je niet op de bank zet.

Ben ik met je eens. Maar hetzelfde geldt ook voor de Turkse competitie. De Turkse economie groeit, dat zie je ook terug in de voetbalwereld. Steeds duurdere spelers kan men veroorloven, maar meeste zijn overpriced vedettes. Alhoewel ze kunnen beter de jeugd kansen geven zoals hier in Nederland en talenten ontwikkelen. Nationaal zie je dat ook terug bij Duitsland wat zeer kwalitatieve spelers heeft spelend bij topclubs, maar Turkse nationale team strompelt wat dat betreft maar wat bij. Maar competitie wordt wel sterker uiteindelijk.

Hij wachtte niet voor niets zo lang tot er iets kwam uit een betere competitie, hij heeft naar mijn idee niet echt voor GS gekozen maar er waren gewoon weinig andere opties.
Wat ook nog eens zonde is dat de enige toppers die we hebben als ze in vorm zijn al voor hun 30ste zijn afgebrand.

Laatst bewerkt:
De Zeeuw naar Anderlecht

[Link niet meer beschikbaar] :roflol:

Terug
Naar boven