Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hij al helemaal. Het is een echt 1 grote grap die Nederlandse televisie.
Ik snap ook niet waar de traditie vandaan komt om tijdens dit soort toernooien tyfusmongolen als Gerard Joling of misdaadverslaggever Peter de Vries uit te nodigen en er een groot circus van te maken ipv gewoon te focussen op voetbal. Waarom kan je niet gewoon 3 ex topvoetballers uitnodigen en een inhoudelijke show er van maken? Nee, dat mag niet!! We mogen niet over looplijnen en shit praten, maar wel Gerard Joling zijn hilarische anusgrapjes aanhoren. Echt, wat een niveau… Het is zo triest allemaal.

Ronaldo recordhouder met het aantal EKs. (2004, 2008, 2012, 2016 & 2020)
Jij zou niet eens een meter in de buurt kunnen komen van een Turkse schone, heb je gelijk de broers op je dak.
Zeker. Niet meer thuis. Al dat Turkse bloed op de matrassen wordt vervelend, die genocide van ze is er niks bij. Als ik terugdenk aan een heimelijke ontmoeting in de smetteloze auto van de vader van, zijn trots toch wel, die ik heb lopen onteren moet ik opnieuw glimlachen. Zelfs na al die jaren.@Peter R. zoekt dit soort gevaren graag op. Hij houdt van spannende sex met een beetje gevaar betrapt te worden.
Frankrijk, Portugal, Duitsland?Frankrijk is levensgevaarlijk nu ze Benzema terug opgevist hebben.![]()
Ik gun het Italië, maar Frankrijk is de enige uitgesproken favoriet.
We gaan het zien tegen Duitsland. Moet het nog zien. Portugal is ook geen stepping stone.Ik gun het Italië, maar Frankrijk is de enige uitgesproken favoriet.
Na zo'n zwakke wedstrijd?

Nadat ze met mazzel niet verloren of gelijk speelden

Zeker. Hugo had ook sl paar keer geel verdiendWat is dat met die hoge knieën altijd man bij kopduels. Deel eens een gele kaart uit voor dat soort onzin.
Sowieso een ontzettend zwakke scheids dit.
Eat KFC