XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Morgen Frankrijk - Duitsland
my body is ready GIF

Ja, hij al helemaal. Het is een echt 1 grote grap die Nederlandse televisie.

Ik snap ook niet waar de traditie vandaan komt om tijdens dit soort toernooien tyfusmongolen als Gerard Joling of misdaadverslaggever Peter de Vries uit te nodigen en er een groot circus van te maken ipv gewoon te focussen op voetbal. Waarom kan je niet gewoon 3 ex topvoetballers uitnodigen en een inhoudelijke show er van maken? Nee, dat mag niet!! We mogen niet over looplijnen en shit praten, maar wel Gerard Joling zijn hilarische anusgrapjes aanhoren. Echt, wat een niveau… Het is zo triest allemaal.

haha vind Joling best vermakelijk soms bij vi en Peter R is een legend. Er zijn ook zat inhoudelijke shows met soms gasten als Gullit, van Basten, vd Vaart aan één tafel.
Wij mogen hier echt niet klagen als je geen genoeg van gelul over voetbal op tv wilt zien. Van bloedserieus tot schijtlollige Joling.

Zou bijna naar Rusland verhuizen als ik het zo mag geloven, alleen die levensverwachting van nog geen 65 jaar vind ik nog net iets te vroeg. ;)

@Peter R. zoekt dit soort gevaren graag op. Hij houdt van spannende sex met een beetje gevaar betrapt te worden.
Zeker. Niet meer thuis. Al dat Turkse bloed op de matrassen wordt vervelend, die genocide van ze is er niks bij. Als ik terugdenk aan een heimelijke ontmoeting in de smetteloze auto van de vader van, zijn trots toch wel, die ik heb lopen onteren moet ik opnieuw glimlachen. Zelfs na al die jaren.

Frankrijk is levensgevaarlijk nu ze Benzema terug opgevist hebben. :angstig:

Ik gun het Italië, maar Frankrijk is de enige uitgesproken favoriet.
We gaan het zien tegen Duitsland. Moet het nog zien. Portugal is ook geen stepping stone.

Mooie van speculeren is dat het vaak net wat anders loopt op een toernooi. Geluk, toeval spelen ook een rol.

Wat is dat met die hoge knieën altijd man bij kopduels. Deel eens een gele kaart uit voor dat soort onzin.

Sowieso een ontzettend zwakke scheids dit.

De tackle op Mbappe was toch pinanti?

Scott Booth

Raakte duidelijk een kabel.

Hier hadden doden kunnen vallen. Schijthekel aan die eco-terroristen.

Terug
Naar boven