Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Pogba is echt een rund met zn alcoholvrije biertjes wegzetten.

Mooie actie... Mag hem wel...

Ondertussen heeft monsieur de multimiljonair niet door dat Heineken tig miljoen neerlegt en het festijn medemogelijk maakt.

Ronaldo ook met zn hypocriete gedoe. Heeft zelf in het verleden zn zakken nog gevuld met reclame maken voor coca cola

Legendarische reclame voor Shopee.

Goed om te weten dat als je een aanslag wilt plegen je een Greenpeace vlag moet dragen om niet gepopt te worden.

Wat scheelt is dat de meeste van die gasten gelukkig niet het meest heldere licht zijn.

Als gewone sterveling zal je wel wat langer mogen wachten vooraleer je bij een top cardioloog terecht komt. Pas op ik gun het hem van harte dat hij een tweede kans krijgt.

Eriksen heeft wel veel geluk gehad dat het gebeurde tijdens een wedstrijd. Toen ze hem aan het reanimeren waren hebben ze een defibrillator gebruikt. 'k Weet niet of dat aanwezig is tijdens een doorsnee training.

Ook ex-veldrijder Niels Albert heeft een defibrillator: "Deense voetballer Eriksen zal voorzichtig moeten zijn"

Of Christian Eriksen nog zal gaan voetballen, is afwachten. Volgens Niels Albert kan hij maar beter oppassen: “Als hij zijn sport verkiest boven zijn gezin, dan kan hij zeker weer gaan voetballen. Het is niet zo dat omdat je een defibrillator hebt, je onsterfelijk bent. En als je de uitersten blijft opzoeken, kan dat natuurlijk wel eens fataal worden. Mij hebben ze topsport afgeraden. Het is natuurlijk een ander gegeven: voetballers die vallen op het gras, maar als je in een afdaling tegen 60, 70 per uur naar beneden komt en mijn defbrillator gaat af. Dat is wel wat anders natuurlijk."

Eriksen heeft wel veel geluk gehad dat het gebeurde tijdens een wedstrijd. Toen ze hem aan het reanimeren waren hebben ze een defibrillator gebruikt. 'k Weet niet of dat aanwezig is tijdens een doorsnee training.
De plaatsen die nu worden uitgerust met een AED zijn meer uitgebreider dan vroeger…openbare plaatsen, sportclubs enz maar eigenlijk zouden alle mensen een cursus reanimatie moeten volgen

Pandev

Nog een uurtje….

Dus Eriksen gaat met die defibrillator weer verder voetballen of wat is nou het plan?

Dit beeld maakte de hypochonder nog meer in mij wakker, ook omdat ik sukkelde met ritmestoornissen in die tijd

Terug
Naar boven