Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Vormer op Sporza, wie zit daarop te wachten. Zolang Vanaken in het publiek blijft zit het net goed bij de Duivels.

ik hou m'n hart vast voor de Denen

too soon?

Met tientallen miljoenen op de bank en 2 kinderen zou het wel mongolisch zijn om door te gaan met voetbal na zoiets.

Hoewel, John Meadows traint ook gewoon vrolijk verder… Maar niet meer op topwedstrijdniveau natuurlijk

Schmeichel heeft wel een xfactor

Die zag je aankomen 🙁

Nederland-Denemarken 2012 werden we ook door ze verrast. Weet nog wel een ijzersterke Krohn-Deli

Tja, ik zei het nog gisteren. Zo'n Denayer is geen "Gouden Generatie" materiaal.

Dat was een Van der Wiel ook niet… je hoeft maar een paar topspelers te hebben waar de rest zich aan optrekt.
Voor de eindoverwinning vind ik de defensieve spelers van België een beetje kantje boord. Vooral in vergelijking met pakweg Frankrijk. Maar goed, dat weerhield Griekenland en Portugal niet van een EK beker.

Ze hebben wel een bank waar zelfs Didier zowat jaloers op wordt

Denen zijn veels te veel energie aan het verspelen en een Japannetje aan het doen. Dat houden ze echt geen hele match vol.

Wie zal gewisseld worden bij België na de rust

Verkeerd shirt uitgekozen Marceau

Wit zit er bij de Belgen? Mulder of Boskamp? Of zijn ze klaar met die ollanders?

Nou, The Babyfaced Assassin mag de boel gaan redden.

Terug
Naar boven