MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Helemaal niks lukt bij België. Ik vond dat applaudiseren ook wat ongemakkelijk trouwens.

En het knielen tenenkrommend.

Eindelijk

oké niks gezegd

Dene zitten erdoor, wat te verwachte was, match mits geen individuele fout gedaan.

Heb wel gezien dat Witsel bij een corner niet meesprong, baart me wel zorgen...

Ik word niet vrolijk van Tom Egbers.

Zo, redelijk voorspelbare match. Conclusie is dat Dendoncker geen 6 is maar eerder een infiltrerende middenvelder en Tielemans echt meer als een 8 gebruikt moet worden ipv een lage 10. Als dat je middenveld is en je tegenstander zet hoog druk wordt je compleet overlopen.

"Lainer Sabitzer alaba Schöph Lazaro, Onisiwo Schlager" lijkt wel een bedreiging.

Mijn 2de vaderland moet hier toch kunnen winne...

Laatst bewerkt:
1623961270334.png

Kul... Dat staat ons waarschijnlijkst te wachten bij eerste plaats.
Right...

Oostenrijk was wel erg dramatisch ook. Die hebben geen 1 kans / schot op doel gehad.

De eerste ronde heeft tegenwoordig veel weg van kwalificatiewedstrijden. Zelfs de groep met Frankrijk, Duitsland en Portugal is geeneens zo interessant want ze gaan toch alle drie door. :roflol:

Je moet er toch niet aan denken dat ze het WK ook uitbreiden. Dan krijgen we Italië tegen de Filipijnen.

De eerste ronde heeft tegenwoordig veel weg van kwalificatiewedstrijden. Zelfs de groep met Frankrijk, Duitsland en Portugal is geeneens zo interessant want ze gaan toch alle drie door. :roflol:

Je moet er toch niet aan denken dat ze het WK ook uitbreiden. Dan krijgen we Italië tegen de Filipijnen.

Klopt maar nu heeft Pandev tenminste een EK meegemaakt op zijn oude dag.

Heeft er ook mee te maken dat we nog geen echte verassingen hebben gehad. Paar jaar geleden had je Wales, dan had je Ijsland,...
Nu is er geen enkele van de kleintjes die boven zich uit stijgt. Moest Hongarije nu de volgende 2 matchen winnen kon je nog een argument maken voor 24 ploegen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven