MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Waarom is Fer weer terug bij Twente ?

Ik zie alleen PSV als kandidaat voor de titel van dit seizoen.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 18:26 ----------

Zonder Chadli, Rosales en Douglas word het ging easy partij tegen Utrecht.

Twente verliest thuis met 2-4 van Utrecht.

zo je maar weer dat de bal is rond porterhouse

PSV doet het overigens best netjes maar ik denk dat ze het uiteindelijk toch gaan afleggen tegen ajax

03.02.2013
14:30 KRC Genk 4 - 1 Club Brugge
18:00 RSC Anderlecht 2 - 2 Standard

Europol presenteert de resultaten van een onderzoek, 380 wedstrijden omgekocht

425 personen bij betrokken opgezet door criminelen uit Azie. WK/EK kwalifivatie, 2 CL dusel en topduels in de diverse Europese competities.

Pffff hee. Vanavond zeker ff VI kijken daar zitten die twee gasten die hier ook al lang mee bezig zijn.

matchfixinggggg

Lol, hoorde net ook iets van op de radio

Degene die zich laten omkopen hebben gewoon levenslang bannen uit het voetbal

425 personen bij betrokken opgezet door criminelen uit Azie. WK/EK kwalifivatie, 2 CL dusel en topduels in de diverse Europese competities.

Pffff hee. Vanavond zeker ff VI kijken daar zitten die twee gasten die hier ook al lang mee bezig zijn.

Ik snap het niet hoe dit kan gebeuren.
Stel je hebt een wedkantoor en er komt een vreemde chinees die zegt dat hij 5 miljoen gaat inzetten dat speler X deze wedstrijd een gele kaart gaat krijgen ,dan ga je als wedkantoor hier toch niet mee akkoord?

bij de grote wedkantoren online krijg je al een beperking als je structureel opklimt naar enkele duizenden euro's in een paar weken.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 13:51 ----------

Ik snap trouwens niet dat Nuytinck niet een keer een kans krijgt in het Nederlandse elftal. Nog een beetje een lompe verdediger die coaching nodig heeft maar een perfecte stopper als er iemand rugdekking geeft en coached.

Then again, nu ik even nadenk, wie in Nederland kan hem die rugdekking geven? Van Bommel zou ik zeggen, maarja, daar wilt hij niet spelen...

Van Bommel heeft bewezen tijdens het EK dat hij te kort is gekomen. Tel daar nog eens 2 jaar slijtage bij op, dan heb je daar op het WK niet veel aan denk ik.
Als van Gaal dan toch gaat testen zou ik graag Theo Janssen eens naast een echte verdediger in het centrum willen zien. Kan prima de opbouw verzorgen (je hebt nu achterin gewoon niemand die wat aan de bal kan) en is altijd uitblinker in grote wedstrijden.

die kerel die op 1:52 wegvliegt :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=itzKFjLRwiA

Deze misschien?

STVV stond lang 0-1 voor op het veld van Anderlecht, maar Anderlecht boog de 0-1 achterstand om in een 4-1 overwinning in de laatste 10(!) minuten met enkele betwistbare fases hoor van de scheidsrechter

Later bleek dat ergens in Azië meer dan 1,2 miljoen dollar was ingezet op een overwinning met ten minste 3 goals verschil van Anderlecht.

Vooral die 1,2 miljoen dollar is abnormaal hoog, wetende dat er dat seizoen nog niet hoger was ingezet dan 400.000 dollar op een wedstrijd uit België

Toch bizar!

Ben benieuwd wat VI er vanavond over gaat melden.

Europol source,nr. of games fixed per country: 1)Germany 70; 2)Switzerland 41; 3)Finland 32; 4)Hungary 20; 5)Belgium 19; 6) Croatia 18 (1/2)
Europol source,nr. of games fixed per country: 7) Turkey 79; 8) Austria 16; 9) Bosnia 7; 10) Slovenia 7. In next tweets the other games

(twitter van een La Gazzetta journalist)

We willen namen

Terug
Naar boven