XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Na sneijder nu ook Drogba bij Galatasaray !

Hoop dat we gaan stunten in de CL

Volgens mij gaat ze daar erg teleurstellen, Drogba nu echt over the hill. Zie je ook in de Africa Cup.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 22:16 ----------

Villa mogelijk naar Arsenal, hopelijk gaat dat door. Zou echt een impuls in de aanval zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 22:24 ----------

Villa mogelijk naar Arsenal, hopelijk gaat dat door. Zou echt een impuls in de aanval zijn.

Den bosch - Az net stilgelegd.

Oerwoudgeluiden, nare spreekkoren en ook gegooid met ijsballen richting supporters of grensrechter als ik het goed begrijp.
Vanaf de D-B supporters.

Uiteindelijk tijdelijk stilgelegd vanwege de ijsballen richting grensrechter.

edit: zijn weer bezig.

Laatst bewerkt:
Potverdomme geen bekervoetbal op RTL maar op EredivisieLive

Kan iemand me aub vertellen op welke radiozender ik PSV-Feyenoord kan luisteren?

Viel me op dat er veel spelers met een hollandse link mee deden tijdens Anderlecht - Genk

Anderlecht:

coach John van den brom
De Zeeuw
Armenteros (ingevallen)
Nuytinck

Genk:

coach Mario Been
Thomas Buffel
Benji De Ceulaer
Plet (ingevallen)
Fernandez (ingevallen)

alle 5 ex feyenoord :cool:

Dit even terzijde.

Edit: oh nee die Plet niet xd

Hoe doet Nuytinck het eigenlijk bij Anderlecht?

Zeer goede aanwinst, er is dit jaar geen houden aan anderlecht in de competitie.
(en ik ben geen anderlecht fan) Hun verdediging is vele sterker dan voorgaande jaren.

Trots daw veur twente bint!

Stijnen sponsort Beerschot

Zaterdag prijkt het logo van Sportifun op de shirts van Beerschot. Dat is het bedrijfje van onder meer Stijn Stijnen en Karel Geraerts. Nog nooit gebeurde het dat een speler zijn eigen club sponsorde.

Begin dit seizoen besliste Beerschot-voorzitter Vanoppen om iedere week een andere sponsor op de shirts van zijn team te laten plaatsen. Al een pak bedrijven passeerden de revue, maar zaterdagavond is het de beurt aan sportifun.com. Dat is het bedrijfje van onder meer Stijn Stijnen en Karel Geraerts.

Dat een eigen speler zijn club sponsort is ongezien op het hoogste niveau. Toch ziet Stijnen er geen probleem in. "We kregen een unieke kans door de formule van Beerschot", klinkt het in Het Belang van Limburg. Hoeveel hij en zijn collega-bedrijfleiders moeten betalen, mag contractueel niet worden meegedeeld.

Beerschot neemt het zaterdagavond op tegen AA Gent.

XD

Kortrijk probeert z'n veld speelklaar te houden voor vanavond.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Belgisch voetbal xD

Lol zijn dat nou srs staantribunes daar?

En dat is toegestaan door de bond?

Zeer goede aanwinst, er is dit jaar geen houden aan anderlecht in de competitie.
(en ik ben geen anderlecht fan) Hun verdediging is vele sterker dan voorgaande jaren.

Ik snap trouwens niet dat Nuytinck niet een keer een kans krijgt in het Nederlandse elftal. Nog een beetje een lompe verdediger die coaching nodig heeft maar een perfecte stopper als er iemand rugdekking geeft en coached.

Then again, nu ik even nadenk, wie in Nederland kan hem die rugdekking geven? Van Bommel zou ik zeggen, maarja, daar wilt hij niet spelen...

Waarom is Fer weer terug bij Twente ?

Ik zie alleen PSV als kandidaat voor de titel van dit seizoen.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 18:26 ----------

Zonder Chadli, Rosales en Douglas word het ging easy partij tegen Utrecht.

Sport1 zender van de maand boys. Genieten van voetbal in HD.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven