Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Ben je nou voor Real en Feyenoord?
dan heb je niet veel te juichen dit seizoen Rob
Dat feel when...
Real
Arsenal
Feyenoord

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je nou voor Real en Feyenoord?
dan heb je niet veel te juichen dit seizoen Rob

Schop op het lichaam
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ok dus ga je me vertellen dat je het eens bent dat een ballenjongen (z'n enige taak is de bal zo snel mogelijk terug geven aan de spelers) op de bal mag gaan liggen en het spel hinderen? Ook al zou hij in het proces dat een speler de bal probeert terug in het spel te krijgen een trap krijgen (omdat hij er zelf gaat opliggen) dan nog is het z'n eigen schuld en zou hij als het aan mij lag ballenjongen af zijn.
Dat gezegde zijnde zie ik wanneer de zogezegde trap zou worden gegeven de bal bewegen , in de uitzwaai van z'n poging om de bal te ontfutselen (die onterecht door de ballenjongen wordt verijdelt) kan het zijn dat hij licht contact maakt. Door de afstand dat de bal maar aflegt zal het hoofdzakelijk komedie zijn in combinatie met wat butt-hurt gevoelens omdat hij zelf Hazard wou pwnen.
Groot gelijk!
De ballenjongen was trouwens de zoon van de directeur van Swansea, loser...
En die zever over kind etc... Ballenjongen is 18 en Hazard 21...
Schop op het lichaam
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je ziet duidelijk dat hij met de punt van zijn schoen de bal wegpuntert. Als je sommige reacties leest zou je denken dat hij hem molesteert
Dit heeft dat k*tkind (die bovendien 18 is) geschreven op zijn twitter net voor de wedstrijd:
![]()
Hazard is een voetballert bij Chelsea, ballenjongen is een ballenjongen (ya really!) bij Swansea; zie je geen verschil? Mentaal is Hazard niet klaar om met de roem en faam om te gaan van een topspeler te zijn bij Chelsea.
Hahah epic. Het kunnen niet allemaal boerenpummels zijn zoals die Vleminckx van jullie.

Jup, laten we allemaal maar op ballenjongens gaan stampen en nadien verklaren dat we probeerden de bal te raken.
Daar gestopt met lezen. Als je de waarheid verdraait zodat het in jouw kraampje past, heeft het weinig zin om te discussiëren natuurlijk.
Ik raad je aan om nog eens goed naar de gif te kijken die ik heb gepost.
In dit geval is de intentie van Hazard duidelijk en wil ik gerust geloven in zijn onschuld, maar de actie past niet.
Lolwhut? Ik zeg toch dat je mening duidelijk is. Die smiley slaat op de afbeelding eronder.

Hahah epic. Het kunnen niet allemaal boerenpummels zijn zoals die Vleminckx van jullie.

Rode kaart lijkt me een goede straf, jongetje is waarschijnlijk zn bijbaantje kwijt. Case dismissed?