XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Het is niet alleen zou dat het joch geen bal terug wilt geven, nee Hazard heeft al de bal en hij duikt erop.
Ik vind het zeer logisch dat Hazard probeert de bal onder die speler uit te tikken met zijn voet. Dat een aanraking met een voet meteen als molesteren wordt bestempeld gaat erg ver.
Rood was wel terecht omdat het bijna niet te oordelen is hoe hard iets aankomt en wat de intentie was, maar uit de beelden blijkt het duidelijk dat Chelsea genaaid is door....een ballenjongen!

Terechte schorsing voor de Belg. Eigen schuld. Hij neemt het risico.

Ok dus ga je me vertellen dat je het eens bent dat een ballenjongen (z'n enige taak is de bal zo snel mogelijk terug geven aan de spelers) op de bal mag gaan liggen en het spel hinderen? Ook al zou hij in het proces dat een speler de bal probeert terug in het spel te krijgen een trap krijgen (omdat hij er zelf gaat opliggen) dan nog is het z'n eigen schuld en zou hij als het aan mij lag ballenjongen af zijn.

Dat gezegde zijnde zie ik wanneer de zogezegde trap zou worden gegeven de bal bewegen , in de uitzwaai van z'n poging om de bal te ontfutselen (die onterecht door de ballenjongen wordt verijdelt) kan het zijn dat hij licht contact maakt. Door de afstand dat de bal maar aflegt zal het hoofdzakelijk komedie zijn in combinatie met wat butt-hurt gevoelens omdat hij zelf Hazard wou pwnen.

Groot gelijk!

De ballenjongen was trouwens de zoon van de directeur van Swansea, loser...

En die zever over kind etc... Ballenjongen is 18 en Hazard 21...

Laatst bewerkt:
Groot gelijk!

De ballenjongen was trouwens de zoon van de directeur van Swansea, loser...

En die zever over kind etc... Ballenjongen is 18 en Hazard 21...

Hazard is een voetballert bij Chelsea, ballenjongen is een ballenjongen (ya really!) bij Swansea; zie je geen verschil? Mentaal is Hazard niet klaar om met de roem en faam om te gaan van een topspeler te zijn bij Chelsea.

Schop op het lichaam :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je ziet duidelijk dat hij met de punt van zijn schoen de bal wegpuntert. Als je sommige reacties leest zou je denken dat hij hem molesteert :roflol:

Dit heeft dat k*tkind (die bovendien 18 is) geschreven op zijn twitter net voor de wedstrijd:

:roflol::roflol:

fukkkk gastje doet alsof die dood gaat door die kick van hazard.

epic

Hazard is een voetballert bij Chelsea, ballenjongen is een ballenjongen (ya really!) bij Swansea; zie je geen verschil? Mentaal is Hazard niet klaar om met de roem en faam om te gaan van een topspeler te zijn bij Chelsea.

Hahah epic. Het kunnen niet allemaal boerenpummels zijn zoals die Vleminckx van jullie.

Hahah epic. Het kunnen niet allemaal boerenpummels zijn zoals die Vleminckx van jullie.

Jup, laten we allemaal maar op ballenjongens gaan stampen en nadien verklaren dat we probeerden de bal te raken.

Ballenjongen ging duidelijk in de fout en moet gestraft worden, maar Hazard ging minstens even zwaar. Ook al heeft hij hem niet geraakt, je stampt geen knul die men zijn handen een bal vastheeft enkel en alleen omdat je 2-0 achterstaat en 10 sec wilt winnen :roflol:

En als je niet inziet dat spelers van grote clubs die dagdagelijks in de media komen een voorbeeldfunctie hebben, is dat jou probleem. Ik zeg niet dat het allemaal engeltjes moeten zijn, maar je moet begrijpen dat een hele hoop jongelui naar jou op kijkt en al dan niet gedrag van je zal overnemen. Daarover ga ik echt met jou de discussie niet aangaan.

Jup, laten we allemaal maar op ballenjongens gaan stampen en nadien verklaren dat we probeerden de bal te raken.

Daar gestopt met lezen. Als je de waarheid verdraait zodat het in jouw kraampje past, heeft het weinig zin om te discussiëren natuurlijk.

Ik raad je aan om nog eens goed naar de gif te kijken die ik heb gepost.

Daar gestopt met lezen. Als je de waarheid verdraait zodat het in jouw kraampje past, heeft het weinig zin om te discussiëren natuurlijk.

Ik raad je aan om nog eens goed naar de gif te kijken die ik heb gepost.

Ik heb het gezien en ik geef toe dat het in die gif overduidelijk is dat hij de bal raakt, maar het is niet duidelijk of hij daarbij de jongen ook raakt of niet.

Anyway, ik ging een stap verder door de impliceren dat er nu een precedent gezet is en dat indien binnen een maand hetzelfde gebeurt, maar de voetballer in kwestie niet dezelfde skills heeft als Hazard en wél de jongen raakt, kan hij gaan verkondigen: "Ik probeerde enkel en alleen maar de bal te raken en niet de jongen, net zoals Hazard deed."

Snap je? Beetje hetzelfde als Pepe die doet alsof hij altijd de bal probeert te raken :) In dit geval is de intentie van Hazard duidelijk en wil ik gerust geloven in zijn onschuld, maar de actie past niet.

Duidelijk.

:roflol:

grap9.jpg.h411.jpg

Ik wou het er nog expliciet bij te vermelden dat er nog steeds een enorm verschil is tussen sommige acties van Pepe en deze actie van Hazard, maar ik dacht dat je dat wel doorhad. Blijkbaar heb ik je overschat. Ach, tussen de regels doorlezen is soms ook zo moeilijk op het internet he :)

Lolwhut? Ik zeg toch dat je mening duidelijk is. Die smiley slaat op de afbeelding eronder.

Zou naturell een Hazard-fan zijn?

Rode kaart lijkt me een goede straf, jongetje is waarschijnlijk zn bijbaantje kwijt. Case dismissed?

Rode kaart lijkt me een goede straf, jongetje is waarschijnlijk zn bijbaantje kwijt. Case dismissed?

die gast overdrijft ook gewoon zo sterk... zou gewoon nooit meer ballenjongen mogen zijn
wtf doet die daar ook trouwens... je kan moeilijk zeggen dat hij zijn taak doet want Hazard staat ****ing eerder aan de bal dan hij

blijft natuurlijk not done om erop te gaan schoppen, ook al wat het meer de bal dan die jongen

Terug
Naar boven