XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

De eerste rel rondom Radja Nainggolan na zijn terugkeer in België is reeds een feit. De 33-jarige middenvelder van Royal Antwerp FC werd in de nacht van zaterdag op zondag rond de klok van vier uur door een politiepatrouille onderschept toen hij met zijn auto met hoge snelheid door Antwerpen scheurde, zo schrijven diverse Belgische media.

De politie onderwierp Nainggolan aan een ademtest, waarbij hij net boven de toegestane limiet bleek te zitten. Hij is nu zijn rijbewijs voor vijftien dagen kwijt. Het is niet de eerste inbreuk van Nainggolan op de verkeersreglementen. In 2018 werd de Belg, die zowel binnen als buiten het veld een flinke reputatie heeft opgebouwd, veroordeeld door de rechtbank van Sint-Niklaas omdat hij dronken achter het stuur zat.

PSV en CL is altijd dezelfde ellende. Ze lijken niet onder te doen voor de tegenstander, krijgen kansen maar het is toch altijd net niet.

Was te verwachten.

Als Zahavi die bal erin had geschoten was het doelpunt trouwens sowieso afgekeurd wegens buitenspel.

• Like
Waarderingen: 6am
PSV en CL is altijd dezelfde ellende. Ze lijken niet onder te doen voor de tegenstander, krijgen kansen maar het is toch altijd net niet.
Ja dat klopt, maar Benfica is ook wel een erg stugge ploeg zeg. Daar hebben alle clubs het moeilijk tegen.

Ik weet wel dat CL en EL niet met elkaar te vergelijken zijn in aanzien en qua financieel gewin etc etc, maar als PSV deze energie en motivatie in de EL stopt, zie ik ze best wel ver komen.

Laten we reëel zijn, in de groepsfase van de CL had PSV waarschijnlijk een onmogelijke loting gehad en met 1 of 2 punten uit 6 wedstrijden eruit gelegen. Is dat nou zo goed voor de marktwaarde van je spelers? Als je tot de halve finale EL komt en een paar goede wedstrijden speelt in de knock-out fase tegen van die EL clubs als Sevilla ofzo, daar heb je toch veel meer aan dan dat je met 4-0 en 5-1 van PSG of Liverpool verliest in de poule.

Oh ja, PSV heeft ook echt een lange, kopsterke spits nodig, want gisteravond sloeg nergens op. Ze kregen veel corners en geen een daarvan werd hoog voorgebracht omdat ze begrepen dat het toch geen zin had. Letterlijk geen een kopduel gewonnen. :hahaha: :treuren: Als daar nou een Luuk de Jong had gestaan…

En dan brengen ze tegen het einde nog Vertessen en Bruma er in wanneer er wat geforceerd moet worden… beiden 1.65 ofzo.

Real Madrid heeft zonder succes een eerste bod uitgebracht op Kylian Mbappé, zo meldt Goal dinsdagavond. De aanvaller staat nog maar een jaar onder contract bij Paris Saint-Germain en Real Madrid hoopt hem in de slotweek van de huidige transferperiode vast te leggen. Volgens Fabrizio Romano, die eveneens melding maakt van het bod, heeft de topclub uit LaLiga zich gemeld met circa 160 miljoen euro. Media in Frankrijk meldden aanvankelijk dat PSG het bod heeft geweigerd, maar stelden later dat de club formeel nog niet heeft gereageerd.

Nou ik was best blij, ik maakte 5-1 gebaren en toen wijsvinger in gat gebaren bij een Turkse winkeleigenaar, hij vond dat niet zo leuk. Helemaal leuk omdat met 5-1 verliezen tegen dit PSV gewoon een schande is.

Nr. 34 op de UEFA ranking in de Cl. Sheriff Tirasopol.

Hopelijk loot Ajax ze

Ik zie wel kansen voor Ajax mbt cl poule :)

Knappe zege van Vitesse. Niet verwacht tegen het grote Anderlecht. Weer puntjessss :D

4 van 5 in een groepsfase plus misschien AZ zo nog 🙃

Over een half jaar roepen we weer dat we beter waren maar die cruciale beslissing van de scheids ons genekt heeft. Bij Sporting denk ik meteen aan clubs als Valencia en Atalanta. niet meer intrappen, gewoon kijken.

Besiktas kunnen we hebben. Toch een ronde verder voor punten. 1 plaatsje stijgen en we hebben 2 cl tickets. Frankrijk kunnen we wel hebben.

Ze zenden AZ gewoon niet uit. Wtf, voetbal is televisie :dunno:

Terug
Naar boven