AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Mei 2022. L. de Jong en F. De Jong houden samen de champions league beker vast.

...tijdens een bezoek aan het Camp Nou museum.

Tenenkrommend... Je zal Busquets maar zijn.

Season 4 No GIF by The Office

(scoort amper in Spanje)

Beetje verwarrend dat ze Neymar probeerden terug te halen. Hoezo konden ze Messi dan niet behouden als hij 50% inleverde?

:roflol:

Hoe is die gozer ooit chef voetbal bij een krant kunnen worden?

Laat ze eerst wat resultaten boeken ipv met de schrijvende pers te gaan 'bekvechten'. Hernieuwd zelfvertrouwen door te winnen van een voormalig Joegoslavisch gedeelte zegt helemaal niks.

Lowietje zal punten gescoord hebben bij z'n spelers door zo te reageren op Valentijn. 🤭

Hoezo was dit pinantie? Buitenspelovertreding werd toch eerder gemaakt?

Is Frank nou zo slecht, of Louis zo goed?

Louis is wat mij betreft een van de beste trainers van de wereld, echt een vakman pur sang.

Maar Frank is ook echt een fucking slechte trainer, wat eigenlijk wel naar is om te zeggen, omdat het me echt een topvent lijkt. Maar gewoon een kuttrainer

Vind het ook sneu voor Frank. Sinds Ajax alleen maar mislukkingen. Als het nou Ronald was geweest... 🤭

Waarom?

Het doet er natuurlijk niet echt toe met deze uitslag, maar Klaassen speelt eerst de bal naar Depay, die in buitenspelpositie staat, en wordt daarna pas onderuit geschoffeld.

Ik bedoel dat we ergens hetzelfde over denken. Dat is nog niet voorgekomen.
Meteen dacht ik dat het eigenlijk geen pingel was. Eerst is er de pass die buitenspel veroorzaakt, daarna pas de overtreding. Als het hands is nadat iemand buitenspel staat is het ook geen pingel.

Er was nog een ander moment waar van ik dacht hoe dan de regels moeten worden toegepast maar kom er nu even niet op.

Terug
Naar boven