AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Kom er niet op

Ploeg uit Gibraltar in de poule fase. Nu breekt mn klomp.

Jammer AZ

AZ wel in Conference. Gewoon 5/5 in poule fase :)

6France10.58311.6667.9161.9160.00032.0810
7Netherlands8.6009.4009.2003.0000.00030.2000

1.900 punten meer scoren als Frankrijk dit jaar en we hebben extra cl ticket

• Like
Waarderingen: 6am
Steeds meer geruchten dat Ronaldo naar City zou gaan. :eek:

• Like
Knappe zege van Vitesse. Niet verwacht tegen het grote Anderlecht. Weer puntjessss :D
Grote Anderlecht is van 5 jaar geleden, ze zitten al 2 jaar tegen faillissement aan te schuren en alles dat een beetje kan voetballen wordt verkocht.
Ik snap ook niet dat er nu gedaan wordt dat het zo speciaal is dat de nummer 4 van Nederland van d nummer 4 van België wint. De Belgische media doen net of ze van Kozakken Boys zijn verloren.

• Like
Of De Treffers

Ronald naar ManU 🙂

Wtf :scratch: moet nl vanavond voetballen? Moet vaken lineair kijken en of sportkaternen lezen

Jaaaa :clap:

Schijnt dat Luuk vorig jaar al het shirtje van Frenkie had gekocht en al deed alsof. Hij slaapt er elke dag in. Nu heeft hij zelfs zijn eigen shirt gekregen.

Zal hij Messi doen vergeten?

Wat een status hebben we nu in Oranje. 3 spelers Barca, Juve, PSG, Liverpool, Inter. Het lijkt zo best wel wat.
Ik mag m wel en ik gun het hem wel. Next move van Tintin in de winterstop Weghorst in Camp Nou

Ik mag m wel en ik gun het hem wel. Next move van Tintin in de winterstop Weghorst in Camp Nou

Het is nu tijd voor een "de Cirkel is rond" item van Harry Vermeegen. Gaat wel een lange aflevering worden want Luuk kan alleen via de kop de bal door het raampje krijgen.

Had het er toevallig vanochtend nog over met een knakker

Twente
PSV
Gladbach
PSV
Sevilla (Euopa League winnaar)
Barcelona

En wij allemaal denken dat Siem beter was en Derksen maar op m zeiken

Keek net ff samenvatting van Oranje terug. Holy shit, wat een prusters achterin. Als de aanvallers van Montenegro niet gehandicapt waren had je bloedserieus 3 tegendoelpunten kunnen krijgen. En dat met een verdedigend duo van Inter en Juve en een speler van PSG ervoor. Echt, wtf.

bizar

Had het er toevallig vanochtend nog over met een knakker

Twente
PSV
Gladbach
PSV
Sevilla (Euopa League winnaar)
Barcelona

En wij allemaal denken dat Siem beter was en Derksen maar op m zeiken
Man, man, man... Ze moeten zich daar dringend gaan herpakken. Terwijl Madrid bezig is met Mbappe halen ze in Catalonië een luchtfietser. Maar goed, wat kan er foutgaan met Jordi als sportief adviseur.

Cracking Up Lol GIF

Terug
Naar boven