AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Hé Denen...

En over Conte zullen we maar zwijgen. Die sloopte de kleedkamer. :roflol:

Iemand enig idee wat die Cillessen zo onuitstaanbaar vervelend maakt?

Er zijn toch helemaal geen berichten geweest dat de spelers hem niet moeten? Dat maakt Derksen ervan, lijkt me.

Heb Cillessen eigenlijk nog nooit een natuurlijke glimlach zien maken. Hij lijkt nederig te ogen maar in interviews oogt hij toch wel snel gepikeerd.

Het type dat zich druk maakt als iemand tijdens het eten op de plek gaat zitten waar Cillessen zelf gisteren zat.
Iedereen kent wel die types. Ik had een maat die tijdens vakantie een krantje kocht maar steeds verder van je wegdraaide als je een beetje mee keek. Het was zijn krantje, niemand kreeg 'm. Type Cillessen.

Jaspertje speelt niet bij Valencia. We weten hoe Lowietje daarover denkt.

Messiiiii, Messiiiii, Messiiiii...

Ronaldo zal balen dat hij de Copa gewonnen heeft.

Het mocht ook wel na vier verloren finales. :o

Ronaldo had er ook één meer moeten hebben. Die finale in 2004... :gek:

1631311710330.png

Alle ballen op Charisteas.

Toch wel vaker dat de grote favoriet het in de finale laat lopen. Brazil - Uru, Duitsland - Hongarije, Nederland - Duitsland, Duitsland - Denemarken en mag ik Frankrijk - Portugal ook in dit rijtje scharen?

Geen kat die dacht dat Portugal de finale van 2016 zou gaan winnen. Nadat Ronaldo uitviel al helemaal niet.

🤭

Basinas was echt de verpersoonlijking van een waterdrager

En Oranje op zo'n shit EK toch de halve finale. Niemand baalde ook echt van die nederlaag had ik het idee, alsof het al mooi genoeg was geweest. Weet ook bijna niks meer van die pot.

Herinner me die avond van de EK finale 2016 nog goed, want had echt een lekker wijf geneukt toen met die wedstrijd op de achtergrond. Was ook wel blij dat Portugal toen won, puur omdat ik het Ronaldo zo hard gunde

De tegenstanders van Frankrijk zijn altijd sympathieker. 🤭

Herinner me die avond van de EK finale 2016 nog goed, want had echt een lekker wijf geneukt toen met die wedstrijd op de achtergrond. Was ook wel blij dat Portugal toen won, puur omdat ik het Ronaldo zo hard gunde

Wat kost een hoertje in Sint Petersburg eigenlijk voor een uur?

Wat kost een hoertje in Sint Petersburg eigenlijk voor een uur?

Geen idee. Ik ben niet kaal en lelijk zoals jij dus daar heb ik nooit gebruik van moeten maken.

Ik wil niet opscheppen, maar chickies fixen vergaat mij altijd vrij goed.

Terug
Naar boven