AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Het is de (amateur-)psychologie erachter. Het was zijn eerste wedstrijd in Parc des Princes, de wedstrijd was nog niet beslist en hij werd haast nooit gewisseld in zijn carrière.

Er zal ook wel wat frustratie bijzitten dat hij vooralsnog geen goal of assist afleverde. Als trainer had ik zo'n reactie wel verwacht.

Hoeveel krediet zal Koeman wel niet hebben? :dunno:

Loze aanstelling... Weg ermee.

Waarom is het dom van Mauro dan? Hij is toch de trainer? Hij bepaalt wat er moet gebeuren. Als er spelers zijn die boven de trainer (denken te) staan, gaat het altijd fout.

Je denkt toch niet echt dat het zo werkt in de pikorde en alles wat er bij komt kijken. Bepaalde spelers hebben nou eenmaal iets meer privileges en kan je beter te vriend houden. Voor zowel het elftal als de coach zelf.

Luuk mist een enorme kopkans :treuren:

Als een grootmacht dan terug moet vallen, dan maar ook echt goed a la Milan. Vermakelijk jaartje wordt dit. Dat er veel Nederlanders zitten boeit me dan vrij weinig, net goed misschien wel.

Haal Conte... Resultaattrainer pur sang. f**k de huisstijl. Dat kan toch niet met deze selectie.

Sneu voor Neres dat hij niet speelt.

Louis van Gaal staat vrijdag eenmalig langs de lijn als trainer van Telstar tegen Jong AZ. De bondscoach is gestrikt door de club uit de Keuken Kampioen Divisie in kader van de stichting Spieren voor Spieren, waar hij en zijn vrouw ambassadeur van zijn. Op weg naar de wedstrijd tegen de Alkmaarders verscheen Van Gaal donderdagochtend op het veld. “De training is nog nooit zo druk bezocht”, zei voorzitter Pieter de Waard in de live-uitzending van ESPN.

Ten gunste van de stichting gaat van ieder kaartje dat verkocht wordt voor de wedstrijd 2,50 euro naar het goede doel. Ook de opbrengsten van de training gaat naar Spieren voor Spieren. "We vragen een bijdrage van 5 euro, inclusief koffie en thee", zo bracht Telstar naar buiten. Van Gaal meldde zich donderdagochtend op het complex van Telstar en verscheen om tien uur op het trainingsveld, nadat hij eerst een bespreking had gehouden met de spelersgroep.

Barcelona weigert openlijk zijn steun voor Ronald Koeman uit te spreken. Enric Masip, adviseur van voorzitter Joan Laporta, kreeg bij TV3 de vraag of de Nederlander binnenkort zou worden ontslagen. “Ik ga geen ja of nee zeggen”, benadrukte Masip op de Catalaanse televisiezender. “Hij heeft het vertrouwen gekregen om trainer van Barcelona te zijn. Maar als je ziet dat dingen niet werken, dan is het normaal om te twijfelen.”

:wave:

Ik denk dat als ze Koeman ontslaan ze er beter aan doen om het gewoon over een heel andere boeg te gaan gooien. Xavi als trainer en dan gewoon vol inzetten op eigen jeugd en misschien hier of daar wat goedkopere talentjes van andere Spaanse clubs, geen vedettes meer halen. De resultaten zullen waarschijnlijk flink tegen gaan vallen de komende 2-3 jaar, maar zo bouw je tenminste weer wat op.

Ze kunnen me bellen…

De eigen jeugd valt tegen. Alleen Fati, Pedri en Garcia zullen, of kunnen, wereldtop worden. Puig stond, net zoals Alena, te boek als toptalent, maar speelt niet. Zo'n gouden generatie als weleer zien ze daar de volgende decennia niet meer, natuurlijk.

Ik denk dat ze net wel die ene vedette nodig hebben om de boel terug aan te zwengelen. Beetje zoals met Ronaldinho destijds.

Gaat niet best met AZ trouwens

Wist niet dat Van Wolfswinkel bij Twente speelde. Goede zet van de Tukkers

Stop It Michael Jordan GIF

Het gedrag van Koeman doet me trouwens erg denken aan z'n laatste seizoen bij Everton. Totaal ongeschikt voor de top.

Het gedrag van Koeman doet me trouwens erg denken aan z'n laatste seizoen bij Everton. Totaal ongeschikt voor de top.

He's cracking. Die haalt eind oktober niet.

Terug
Naar boven