Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Straks om de 2 jaar een WK met 48 teams en kunnen alle historische stats de prullenbak in want die hebben dan geen enkele waarde meer.

Uur van de waarheid voor Koetje zometeen.

Da hai je het

Laporta zei dat hij niet ontslagen zal worden

Iemand een livestream van ajax utrecht?

Alsof het met een andere trainer beter zal gaan. Vind het wel mooi vertrouwen hebben in een trainer. Koeman heeft wel bewezen een prima trainer te zijn. Dat ze 7de staan in salarisranglijst van Spanje kan Ron ook niks aan doen. Nota bene Barcelona verliest niet thuis van een Moldavische ploeg. Die van Real mag ook blijven zitten

Alsof het met een andere trainer beter zal gaan. Vind het wel mooi vertrouwen hebben in een trainer. Koeman heeft wel bewezen een prima trainer te zijn. Dat ze 7de staan in salarisranglijst van Spanje kan Ron ook niks aan doen. Nota bene Barcelona verliest niet thuis van een Moldavische ploeg. Die van Real mag ook blijven zitten

Vind het ook bullshit als ze hem zouden ontslaan en die hele poppenkast eromheen is al helemaal kansloos.

Maar ik denk dat de reden dat hij voorlopig blijft eerder een financiële overweging is ipv een beleidskeuze.

Ze zouden er goed aan doen om die Koeman gewoon ff met rust te laten en die talenten de tijd geven om zich te ontwikkelen. Lekker boeien als je eens een jaar 3e of 4e wordt. Lager dan dat zie ik ze niet eindigen, die gaan nog wel hun draai vinden.

Laagvliegers in Italië hebben ook regelmatig 3 of 4 trainers per seizoen en ze blijven laagvliegers.

Zo verkeerd in de liga staat Barca er nu ook niet voor.

Waarom wordt er tegenwoordig zo belachelijk veel extra tijd toegekend? Ik zie op livescore louter goals en gele / rode kaarten voorbij komen in de 97e, 99e en 103e minuut. Komt dat door al die wissels van tegenwoordig? VAR onderbrekingen?

Waarom dan niet gewoon zuivere speeltijd invoeren? Ben je ook gelijk van heel het fenomeen tijdrekken af

Ksnaptnie

Vitesse-Feyenoord was ook zo verschrikkelijk

PSG, Real, Ajax, Barca en Bayern verliezen. Doet toch wel wat een doordeweekse Europa avond :thinking:

Het gaat erom dat Laporta geen fan was van Koeman, dus dan sta je al 0-1 achter als Koeman zijnde. Ook boekt Barcelona geen vooruitgang, voetballende is het met de week slechter.

Ik zie Barcelona als een verwend jochie dat zijn Ferrari even een jaartje kwijt is en het moet doen met een BMW van 100K en nu volledig in paniek is. Vermakelijk, dat wel.
Een jaartje niet de beste spelers van andere clubs kunnen kopen en dan is het meteen niks.

Waarom wordt er tegenwoordig zo belachelijk veel extra tijd toegekend? Ik zie op livescore louter goals en gele / rode kaarten voorbij komen in de 97e, 99e en 103e minuut. Komt dat door al die wissels van tegenwoordig? VAR onderbrekingen?

Waarom dan niet gewoon zuivere speeltijd invoeren? Ben je ook gelijk van heel het fenomeen tijdrekken af

Ksnaptnie

Het enige wat van Basten in zijn FIFA tijd had moeten regelen. Geen enkele neutrale supporter houdt van dat spelbederf.

Of klok stilzetten

Held van vroeger. Toevallig gisyer nog opgezocht op wiki. Toen ook gelezen over zn huwelijken :thinking:

Wat is er bij Albanië-Polen aan de hand?

Gaat niet beste met onze vrienden in Barcelona

Terug
Naar boven