XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Mja, voor mij is zo’n ontslag als met MvB nu ook weer toch een van de redenen waarom het moderne voetbal niet meer zo leuk en sympathiek is. Wolfsburg is best een grote en rijke club in Duitsland, met zo’n megaconcern als VW erachter. Je zou zeggen: daar moet haast wel een mooie structuur en beleid achter zitten, dat zit in die cultuur daar. Ze stelden MvB vrij vroeg al aan, lieten hem heel de voorbereiding vanaf het begin doen (ook nog eens zonder alle EK gangers enzo)… Ze gaven hem een contract voor 3 jaar ofzo? En dan ontslaan ze hem gelijk als het ff een maandje of anderhalf wat minder gaat. Tsja, dat is toch niet meer serieus allemaal? Wat gaan ze nu doen? De mensen die dat soort beslissingen nemen, die hebben gewoon topsalarissen, die leiden een enorme organisatie waar belachelijk veel geld in omgaat. Dat kan toch niet allemaal?

Mja, voor mij is zo’n ontslag als met MvB nu ook weer toch een van de redenen waarom het moderne voetbal niet meer zo leuk en sympathiek is. Wolfsburg is best een grote en rijke club in Duitsland, met zo’n megaconcern als VW erachter. Je zou zeggen: daar moet haast wel een mooie structuur en beleid achter zitten, dat zit in die cultuur daar. Ze stelden MvB vrij vroeg al aan, lieten hem heel de voorbereiding vanaf het begin doen (ook nog eens zonder alle EK gangers enzo)… Ze gaven hem een contract voor 3 jaar ofzo? En dan ontslaan ze hem gelijk als het ff een maandje of anderhalf wat minder gaat. Tsja, dat is toch niet meer serieus allemaal? Wat gaan ze nu doen?
Zelfde als met koeman

Zullen ze het bij Barca over 30 jaar nog over Luuk hebben? Dat moet toch haast wel, zoals bij Ajax Ivan Gabrich nog weleens ter sprake komt.
Ik krijg een plaats vervangend schaamtegevoel als ik de ballen weer van zijn voet zie stuiteren.

El Tigre bij Rayo? :scratch:

Barca, oooh Barca!

Koeman pikte toch een record mee.

Koeman verloor vorig seizoen allebei de Clásico's tegen de aartsrivaal uit Madrid, zondag volgde de derde verliespartij op rij: 1-2. Hij is daarmee pas de tweede trainer uit de geschiedenis van La Liga die drie Clásico's op rij verliest. De eerste (en tot zondag enige) trainer die die negatieve mijlpaal bereikte, was de Ierse oefenmeester Patrick O'Connell, tussen 1935 en 1940, ook als trainer van Barcelona.

Dromen ooit trainer te worden van je oude clubliefde is iets van vorige eeuw. Niet aan beginnen.

Zal Koeman ooit nog met kenteken RK04 BAR gaan rondrijden?

Hij is ontslagen

Rijkaard werd door Barca bij Sparta weggekaapt, de club die onder hem voor het eerst degradeerde.
Werd hij trouwens ook niet de eerste bondscoach van Nederland met 0,0 trainerservaring?
Hoezo geen kansen krijgen vraag ik me dan af.

Was geen rooie

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hey Valentijn!

200.gif

Terug
Naar boven