AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Davy Klaassen in de ton met een hoepeltje er om :rocker2:

Trimmel :roflol:

man man man domme Duitsers

5France10.58311.6667.9168.7500.00038.9150
6Netherlands8.6009.4009.20010.4000.00037.6000
7Portugal10.90010.3009.6006.5830.00037.3830

Kijk kijk kijk we hebben Portugal ingehaald volgend seizoen. Wie had dat ooit verwacht, jongens? Jij Onslow?

• Like
Waarderingen: 6am
Bizar zoveel punten. Zelfs Feyenoord dat uitwedstrijden wint.

Lijkt me prachtig een CL duel in de Arena te bezoeken. Ajax - Barca zou een mooie 2e ronde pot kunnen worden.

Weer gezeik met supporters . Nu bij feyenoord

Bij Utrecht ook gezeik. Typisch Nederlands dingetje, in Duitsland loopt alles door elkaar.

Bizar dat Ajax nog maar 2 goals tegen heeft

Ajax lijkt ver te kunnen komen in de CL, Feyenoord en PSV doen volledig mee om de titel met Ajax. Lekker onvoorspelbaar seizoen.

Kan zo over zijn als ze de verkeerde treffen in de achtste finale. Tegen Barcelona maken ze nog wel een kans

Ajax lijkt ver te kunnen komen in de CL, Feyenoord en PSV doen volledig mee om de titel met Ajax. Lekker onvoorspelbaar seizoen.
Best leuk. En ik vind Feyenoord het naar omstandigheden erg goed doen. PSV heeft al een aantal keer mazzel gehad, vind ik matig. Maar goed. Het is spannend en dat is leuk.

Best leuk. En ik vind Feyenoord het naar omstandigheden erg goed doen. PSV heeft al een aantal keer mazzel gehad, vind ik matig. Maar goed. Het is spannend en dat is leuk.

En Feyenoord heeft geen mazzel als je steeds in de laatste seconden van de wedstrijd scoort?

Binnen 3 jaar loopt iedereen in een Newcastle trainingspakje.

Er waren tijden dat ze niet meezongen met Wilhelmus

Terug
Naar boven