XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Goal gaat de hele wereld over! Achter het standbeen langs

I haven't felt that good since Archie Gemmill scored against Holland in 1978!

I haven't felt that good since Archie Gemmill scored against Holland in 1978!

Ik vind het zo'n kneuzenteam dat ik een overwinning van Noorwegen ook wel weer van positieve kant zou kunnen bekijken. Het moet deze ploeg niet te makkelijk af gaan, want dan ga je je nog meer irriteren.

Van mij mag Noorwegen wel naar WK. Leuke frisse blonde jongens

Het wordt niks natuurlijk. Hopelijk doet Haaland mee

Tadic naar WK

Ik vind het zo'n kneuzenteam dat ik een overwinning van Noorwegen ook wel weer van positieve kant zou kunnen bekijken. Het moet deze ploeg niet te makkelijk af gaan, want dan ga je je nog meer irriteren.
Noorwegen wint niet, Nederland trekt dit wel recht, gelijkspel volstaat ook.

Jullie vinden het na die 2-2 een kneuzenteam, terwijl ze vrijwel de gehele kwalificatie 1e gestaan hebben, als NL wint van Noorwegen dan verwacht ik jullie hier niet meer te zien, kneuzenteam toch ???

Ik kan mij veel slechtere kwalificatiereeksen herinneren, toen moest Nederland een tweeluik tegen de Schotten spelen. Was met Dickie.

Jullie vinden het na die 2-2 een kneuzenteam, want ze hebben vrijwel de gehele kwalificatie 1e gestaan, als NL wint van Noorwegen dan verwacht ik jullie hier niet meer te zien, kneuzenteam toch ???
Al winnen ze 5-0 van Noorwegen dan blijft het nog steeds een over het paard getilt arrogant kneuzenteam.

Ik heb trouwens niet gekeken maar zijn ze nog gaan knielen tegen Montenegro? Die naam kan immers echt niet meer.

Al winnen ze 5-0 van Noorwegen dan blijft het nog steeds een over het paard getilt arrogant kneuzenteam.

Ik heb trouwens niet gekeken maar zijn ze nog gaan knielen tegen Montenegro? Die naam kan immers echt niet meer.
Dit soort dingen kunnen gebeuren in het voetbal, soms heb je het ook nodig, een wake up call, met beide benen terug op de grond, ik verwacht een uiterst scherp Oranje tegen Noorwegen.

Terug
Naar boven