- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er waren tijden dat ze niet meezongen met Wilhelmus

Van mij mag Noorwegen wel naar WK. Leuke frisse blonde jongens
Rai onder invloet![]()
Kleuter overleden bij ongeval A4, Heracles-voetballer Rai Vloet aangehouden
Behalve de 26-jarige Rai Vloet is een 27-jarige man uit Veldhoven opgepakt. Mogelijk waren zij onder invloed, zegt de politie.nos.nl
Volgens mij was het vroeger de gewoonte als je 4 bent dat je al om half 10 in je bed moest liggen
Noorwegen wint niet, Nederland trekt dit wel recht, gelijkspel volstaat ook.Ik vind het zo'n kneuzenteam dat ik een overwinning van Noorwegen ook wel weer van positieve kant zou kunnen bekijken. Het moet deze ploeg niet te makkelijk af gaan, want dan ga je je nog meer irriteren.
Ja en Montenegro stelt niks voor, daar winnen we wel vanNoorwegen wint niet, Nederland trekt dit wel recht, gelijkspel volstaat ook.
.Al winnen ze 5-0 van Noorwegen dan blijft het nog steeds een over het paard getilt arrogant kneuzenteam.Jullie vinden het na die 2-2 een kneuzenteam, want ze hebben vrijwel de gehele kwalificatie 1e gestaan, als NL wint van Noorwegen dan verwacht ik jullie hier niet meer te zien, kneuzenteam toch![]()
Dit soort dingen kunnen gebeuren in het voetbal, soms heb je het ook nodig, een wake up call, met beide benen terug op de grond, ik verwacht een uiterst scherp Oranje tegen Noorwegen.Al winnen ze 5-0 van Noorwegen dan blijft het nog steeds een over het paard getilt arrogant kneuzenteam.
Ik heb trouwens niet gekeken maar zijn ze nog gaan knielen tegen Montenegro? Die naam kan immers echt niet meer.
Het Nederlandse elftal krijg al bijna een decennium wake-up calls. Maar niemand neemt op.Dit soort dingen kunnen gebeuren in het voetbal, soms heb je het ook nodig, een wake up call, terug met de benen op de grond, ik verwacht een uiterst scherp Oranje tegen Noorwegen.
We gaan gewoon naar het WK.Het Nederlandse elftal krijg al bijna een decennium wake-up calls. Maar niemand neemt op.