MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Kieft toen hij de reactie op zijn column zag
Voetbal Inside Vi GIF by veronicainside

Hoeveel minuten gaat Ihattaren nog spelen dit jaar denken jullie?

Moest even denken aan Burgerking.

Blijft een vreemd gezicht die legends moddervet conditieloos op het veld te zien. Eigenlijk wil je dat niet zien.

Laten ze blij zijn dat hij in NL wil voetballen. Dat gezeik over clubemoties. Gadverdamme. 010 / 020 dat Limburgse gezeik slash tukker gezeik. fl**ker op

Deze deal zal me nu niet meer boeien.
Maar toen Pothuizen destijds naar vitesse ging voelde het als verraad. Tja, supporters denken niet nuchter na. Je moet ook een steekje los hebben een seizoenskaart te nemen. De gemiddelde seizoenkaarthouder is het toch een bepaald type.

Pothuizen was een gemankeerde waterdrager. Meer een cultfiguur

Ik heb een bloedhekel aan die hooligans. Vroeger vond ik het wel grappig dat gerel maar is gewoon zielig

Ach als Bony er straks 3 inschiet in zijn eerste 2 wedstrijden, dan scanderen ze zijn naam toch wel weer. Hypocriete lui altijd...

Sowieso als je jezelf diehard supporter noemt van een club als NEC of Heracles ben je echt niet goed bij je hoofd.

Feyenoord is subtop, alleen hebben ze het zelf niet door.
Je lijkt mijn bovenbuurman wel, die is Ajacied. Ik roep de eerste en de laatste wanneer de deur van het balkon open staat en hij antwoord dan met drie keer op een rij. Na die 0–2 nederlaag in de afgelopen klassieker ben ik hem ook een tijdje gaan ontlopen. Lukt niet altijd maargoed.

Armenteros weer naar Heracles.

Terug
Naar boven