XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Grapje, snap dat ook niet. Heb zelfs nog nooit een foto gemaakt van me pielemuis

FLAZgK8XoActqa3.jpeg

Dickpic

klein dik propje

Legendarisch duel met Paolo. :bow:

Is absoluut niks slechts te schrijven over deze legende daarom is dit ook zo raar

Tja, je vraagt het mij niet, maar ik zeg het toch. Het blijft een powertrip bij dit soort bekende figuren. Alles op het spel zetten om te kijken met hoeveel ze kunnen wegkomen.

Of iets diep psychologisch omtrent het begrip zelfsabotage en het lijden dat daarmee samenvalt

Wat mij stoort in het hele me too verhaal is dat er helemaal geen nuance is. Logisch ook natuurlijk met de mainstream media van tegenwoordig, maar okay… :hahaha:

Ik weet 10000% zeker dat al die vrouwen die nu tegen Marc Overmars zijn opgestaan zelf leuk meededen met flirten etc. Think about it, die man is multi-multi-multimiljonair, een bekendheid… Zelfs al is hij getrouwd en heeft hij kinderen, elke doos daar op het kantoor van Ajax die hem koffie brengt en de telefoon opneemt en leeft van een modaal salaris hoopt stiekem zijn minnares te worden en gedraagt zich daar waarschijnlijk elke dag op kantoor ook naar.

Marc is waarschijnlijk de slimste niet, lijdt vanwege al het succes in zijn leven aan een zekere vorm van zelfoverschatting, is erg naïef en hapt toe op deze verleidingen… en stuurt dan wat geile foto’s en berichtjes rond. Nou, zo hey, is dat nu echt shocking???

Dat het er 11 zijn getuigt er wel van dat hij iets te veel hooi op de vork nam, haha. Maar zo raar is het toch allemaal niet? Het is een man, een alpha.

Vervolgens is hij de viezerik, de freak, de zonderling en moet hij aan de schandpaal.

Ik vind het allemaal erg makkelijk.

Marc is succesvol maar geen alpha. Hij is een klein mannetje met een buikje die niet erg sociaal is. In de media komt ie er ook helemaal niet goed uit.

Marc is succesvol maar geen alpha. Hij is een klein mannetje met een buikje die niet erg sociaal is. In de media komt ie er ook helemaal niet goed uit.

Ik denk niet dat je zo sterk aan de onderhandelingstafel kan zijn in een million dollar business als de voetbalwereld als je een mongooltje bent dat niet met mensen overweg kan.

Daarnaast kan het hebben van extreem veel geld een hoop compenseren, zowel uiterlijk als postuur etc

Laatst bewerkt:

Getrouwd met miss Nederland. Al is haar houdbaarheidsdatum natuurlijk ver verstreken.

Don't forget... for every single woman, there's a guy who got tired of her.

De Tinder swindler was ook klein. Hij heeft een goede kop, status en is stinkend rijk. Zelfs met de kop van Boekhoorn scoor je playmates bij genoeg status.

holly madison entourage GIF

Je kan het opvatten als dat je dickpics versturen op zich wel ok vindt, maar ze naar collega’s versturen net te ver vind gaan.
Preutse gejank tegenwoordig. Als je zoiets vroeger deed werd je uitgelachen, nu is men opeens slachtoffer omdat ze een p**mel hebben gezien.

Een p**mel! The horror! Meteen slachtofferhulp nodig.

Neemt niet weg dat ik het versturen ervan gewoon heel vreemd vind. Maar laten we het niet groter maken dan het is (pun intended).

Terug
Naar boven