XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Het zit in me hart, Feyenoord, 2002 zat ik als 15 jarig jochie in de kuip tijdens finale uefa cup, vergeet ik niet snel, zag mensen janke op me heen, utregter in hart en nier maar feyenoord kan geen foute liefde zijn, het is een volksclub. Krijg er soms tranen van, emotionele momenten. Man man man bijna 20 jaar geleden….

• Like
Waarderingen: 6am
De Belgische klassieker.

Het zit in me hart, Feyenoord, 2002 zat ik als 15 jarig jochie in de kuip tijdens finale uefa cup, vergeet ik niet snel, zag mensen janke op me heen, utregter in hart en nier maar feyenoord kan geen foute liefde zijn, het is een volksclub. Krijg er soms tranen van, emotionele momenten. Man man man bijna 20 jaar geleden….

Viel alleen een beetje ongelukkig samen met de moord op Fortuyn. De cup van Pierre. Scheelde niks of PSV stond in de finale.

Voetbal Inside Ajax GIF by veronicainside

Marco Overmars.

Niet raar opkijken als vanmiddag Flappie ook zijn biezen pakt. Ivm zelfde soort berichten. Vond hem al zo raar doen daar in fillempies.

Wel kut trouwens. Welke koekebalker krijg je er voor terug.

Ikke Romario ikke neuken.

Niet raar opkijken als vanmiddag Flappie ook zijn biezen pakt. Ivm zelfde soort berichten. Vond hem al zo raar doen daar in fillempies.

Wel kut trouwens. Welke koekebalker krijg je er voor terug.
Haha ik zie hem inderdaad zo een dickpick sturen. Eerder dan Overmars. Fors geschapen Flappie.

Screenshot_20220207-180327_NOS Teletekst.jpg

Ik kan mij nog wel de geruchten heugen dat Overmars een homosexueel zou zijn.

Bij deze dus ontkracht.

We gaan verder

Vanavond vivandaag kijken :D

game overmars

Was er toch aan de hand met al die gasten die dickpics naar collega's sturen.

Terug
Naar boven