Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Ecuador is wel goed trouwens.

Mn vriend Renard casht nu bij S-A

Hah! :thinking:

Poule des doods? E of G?

Senegal dat worden veel blessures. Dit oranje wint nergens makkelijk van.

2de van poule b is ook geen hoogvlieger. Zie een kwartfinale voor me

Altijd zo stom die stewardesjes die er voor jan lul bij staan

De bal is rond maar 1ste worden we wel. Deze eindronde glas halfvol, Onslow.

De bal is rond maar 1ste worden we wel. Deze eindronde glas halfvol, Onslow.

Ik moet er altijd even inkomen. Voorin moet er nog wel even wat doorbreken of in vorm raken tegen die tijd anders zie ik veel pijn en moeite om te scoren.
Tegen die tijd kunnen er weleens hele andere spelers in de basis staan, 7 maanden is nog lang.

Belgen wacht 2e ronde dus SPA of GER :D In hoe verre iets te voorspellen is natuurlijk. Gaan altijd gekke dingen gebeuren.

Belgen zijn chokers.

Vind het eigenlijk helemaal geen makkelijke groep voor Nederland. Nederland legt het altijd af tegen fysiek sterke en heel felle en fitte tegenstanders. Daarnaast is Senegal het beste land van Afrika en het feit dat Ecuador zich überhaupt heeft weten te plaatsen in die Zuid-Amerikaanse poule zegt eigenlijk ook al genoeg.

Senegal won de laatste Ebola Cup. 🤭

Op papier had het niet beter gekund.

Screenshot_20220403-155925_Flashscore.jpg

Ze willen er niet meer in bij Vin

Screenshot_20220403-234335_NOS Teletekst.jpg

Vind het eigenlijk helemaal geen makkelijke groep voor Nederland. Nederland legt het altijd af tegen fysiek sterke en heel felle en fitte tegenstanders. Daarnaast is Senegal het beste land van Afrika en het feit dat Ecuador zich überhaupt heeft weten te plaatsen in die Zuid-Amerikaanse poule zegt eigenlijk ook al genoeg.

Nou ja, je had er anders nog een topland uit pot1 bij gehad en had iedereen weer "poule des doods" geroepen. Denk dat de meesten uit pot 2 wel willen ruilen met Nederland.

Goede kans om door te gaan, maar ik hoor velen al lachen dat Nederland daarna tegen de zwakke nr. 2 uit poule B mag aantreden maar eerste worden kan nog weleens tegenvallen.

Benzema :3e:

Fräser maakt wel indruk bij Sparta. Goede keuze van Utrecht.

Terug
Naar boven