XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Preutse gejank tegenwoordig. Als je zoiets vroeger deed werd je uitgelachen, nu is men opeens slachtoffer omdat ze een p**mel hebben gezien.

Een p**mel! The horror! Meteen slachtofferhulp nodig.

Neemt niet weg dat ik het versturen ervan gewoon heel vreemd vind. Maar laten we het niet groter maken dan het is (pun intended).
Als een vrouwelijke collega nu in jou ogen te uitdagend gekleed is, of haar decolleté is te veel onder je aandacht brengt, valt dat dan tegenwoordig ook onder grensoverschrijdend gedrag?

Als een vrouwelijke collega nu in jou ogen te uitdagend gekleed is, of haar decolleté is te veel onder je aandacht brengt, valt dat dan tegenwoordig ook onder grensoverschrijdend gedrag?
Ja, al vind ik natuurlijk van niet. Misschien stuur ik haar wel een dickpi.. o shit.

Daarom, we slaan door naar een bizarre samenleving.

Laatst bewerkt:
Toch vraag ik mij wel af wat er in zijn gedachte omging. Natuurlijk is er hier en daar al wat app contact wat niet meer werk gerelateerd is.

Er is een moment dat hij denkt "Zal ik een foto van mijn pik maken en die naar haar sturen" en het vervolgens ook doen. :roflol:

Toch vraag ik mij wel af wat er in zijn gedachte omging. Natuurlijk is er hier en daar al wat app contact wat niet meer werk gerelateerd is.

Er is een moment dat hij denkt "Zal ik een foto van mijn pik maken en die naar haar sturen" en het vervolgens ook doen. :roflol:
Uitlokking? :dunno:

Bijna 8 miljoen:emo: Had dat ventje überhaupt al minuten gemaakt in de Eredivisie?

Lekkere goal maar meteen weer dat irritante gedrag. Typisch portugees voetbal. Dan hoop je toch dat ze alleen al daarom met 8-0 verliezen, onsportieve eikels.

Mooie paas van Martinez

Pasveer :treuren:

Een paar jaar geleden kreeg Lokomotiv speler Samedov een dikke schorsing van een heel aantal wedstrijden toen hij in de Europa League zijn shirt uitdeed en daaronder een shirt met iets over Putin ofzo erop had staan.

Nu zou die Yarmolenko dus precies dezelfde straf moeten krijgen.

Pasveer speelde met gebroken vinger tegen Benfica

🐐

Amsterdams kwartiertje

Portugees aanstelkwartiertje

Alvarez' mong*len momentje

Terug
Naar boven