AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Wat een kneus indd. Iig mooi dat Molenaar en Mulder hem aanpakte op het feit dat hij pretendeerde meer verstand van technische zaken (oftewel voetbal) te hebben dan Johan Cruijff en zijn vrienden. En ook mooi dat Van Gelder er op wees dat Vermeulen zijn info moet hebben gehad van Van der Boog.

Hahaha, inderdaad. Hij kreeg het toen ook wel erg benauwd.

arno vermeulen is een ****ing voetbalcommentator. een of andere poeplul, die een keertje op bezoek mocht bij de directeur van ajax.

jan olde riekerink is hoofd opleidingen bij ajax.

ow dan, jah dat houd ik niet bij.

Ik ken de namen van de meeste niet maar al onze commentatoren zijn k*t, dan vind ik wilfred genee nog de beste ;)

---------- Toegevoegd om 02:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:10 ----------

edit: leo driessen kan er ook wel mee door

ow dan, jah dat houd ik niet bij.

Ik ken de namen van de meeste niet maar al onze commentatoren zijn k*t, dan vind ik wilfred genee nog de beste ;)

---------- Toegevoegd om 02:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:10 ----------

edit: leo driessen kan er ook wel mee door

emile schelvis ??

HAH lekker Ruiz, was toch even bang dat Twente weer door een penalty in het zadel word geholpen ;P

word Twente wéér door een penalty in het zadel geholpen :mad:

Twente Roda 1-1
gemiste penalty ruiz, veel schorsingen voor Twente tegen de graafschap...laat Villareal Twente helemaal depressief spelen en dan komt dat ook goed ;)

Edit: en wat laten we het toch weer liggen :( :mad:

Laatst bewerkt:
K*t Toivonen. Moet hij nou net een punt redden voor die boeren. Maar Ajax is de winnaar van het weekend, die 3e ster komt er eraan!

Brugge heeft Anderlecht ook net even een poepje laten ruiken :D
3-0 op hun doos.

wat een vieze kklijer is die toivonen ook weer, omfg

Brugge heeft Anderlecht ook net even een poepje laten ruiken :D
3-0 op hun doos.

Yup! :D Heb ik genoten van deze match!
Aaah genieten om Anderlecht iedere week zo op hun doos te zien krijgen.
België heeft blijkbaar wel veel topspitsen. Want Anderlecht had toch de beste verdediging en keeper? :)

'PSV in grote financiële problemen'
16 april 2011

PSV zit in grote financiële nood. De club wacht een catastrofe als het zich niet voor de Champions League weet te plaatsen. Dit bevestigen directeur Tiny Sanders en voorzitter van de raad van commissarissen Peter Swinkels tegenover het Eindhovens Dagblad.

De club uit Eindhoven zou na dit seizoen al een negatief vermogen van tussen de vijf en tien miljoen euro hebben. Het wederom mislopen van de Champions League zou tot een tekort van twintig tot dertig miljoen kunnen leiden. Dat zou betekenen dat schuldeisers niet meer terugbetaald kunnen worden. De clubleiding zou al in gesprek zijn met de gemeente Eindhoven om het stadion en de grond te verkopen. Ook is het niet zeker of Philips de sponsorbijdrage tot 2017 ineens kan voldoen of een helpende hand kan uitsteken.

De voetbalorganisatie binnen de club moet, los van het halen van de Champions League, flink op de schop. Maximaal twintig banen gaan verloren. De grote financiële problemen zijn veroorzaakt door het missen van de Champions League en de spelersgroep. PSV heeft in de afgelopen twaalf jaar veertig miljoen verloren op de spelersgroep.

Terug
Naar boven