Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

real wint met een 'b elftal' ff met 3-6 van valencia, zie ik barca niet doen

Tja, als je Kaka en Higuain "B" kan noemen...

Het zal ook niet hè, winnen ze ook nog. Uitstel van executie.

Het is Willem II gegund. AZ speelde zwak en provocerend. Willem II gewoon effectiever.

****, ik zag gisteren die Onyewu. Die gast is gewoon buffer dan 90% van DBB :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

straks dikke pot amboe, feyenoord - psv, weinandum scoort wel even 3

niemand die fey - psv kijkt?

1-0 hoor

Ohl (ploeg uit mijn thuisstad) promoveert naar eerste klasse :woot::cheer::cheer:

Ik erger mij trouwens erg hard aan tom van t hek bij studio voetbal. Die vieze hocky fl**ker heeft weinig verstand van voetbal. Zijn stem is echt irritant.
En zo te lezen ben ik niet de enigste, als ik op twitter kijk.

Vanavond gelukkig weer wat humor met Vi.

Studio Voetbal is sowieso k*t. Joeri Mulder die niets interessants te melden heeft maar overal doorheen aan 't lullen is. Goednieuws Jack "zeg het maar" van Gelder die bang is om ooit ergens kritisch over te zijn. Ronald "ik kan niet objectief zijn als het over Ajax gaat" Waterreus... Zonder Hugo Borst (en Jan Mulder) is het één en al k*t.

Belgisch voetbal gaat trouwens een hoog niveau halen over een paar jaar denk ik. Ik ben zeer onder de indruk van 2 jeugdspelers van Anderlecht die ik vandaag heb gezien.

Belgisch voetbal gaat trouwens een hoog niveau halen over een paar jaar denk ik. Ik ben zeer onder de indruk van 2 jeugdspelers van Anderlecht die ik vandaag heb gezien.
Komt door de nieuwe jeugdacademie van anderlecht, standard heeft er ook een nieuwe en schijnt ook wat talent te zitten. Of dat zijn vruchten gaat afwerpen zullen we over een aantal jaar zien natuurlijk.

Volgens mij is die Dennis Praet vorig jaar gekocht van Gent. Hij kon ook naar Arsenal, Ajax en Lille.

ah ok, wist ik niet.

Terug
Naar boven