Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Laatst bewerkt:
dit moest ik toch even kwijt :roflol:

'Barcelona als een pizza na drie dagen zonder eten'
03/05/2011 23:45

Samuel Armenteros is een van de vrijbuiters van het succesvolle Heracles Almelo. De twintigjarige aanvaller ambieert een transfer naar Barcelona.

Armenteros is het product van twee totaal verschillende culturen: die van Cuba en zijn geboorteland Zweden, waar zijn moeder vandaan komt. 'Maar ik voel me Cubaan, zeker als voetballer', zegt de aanvaller deze week tegen Voetbal International.

In zijn spel is hij ook meer een muzikant op noppen. 'Misschien is dat de beste omschrijving. Mijn moeder was professioneel danseres en mijn vader heeft ook altijd gedanst en muziek gemaakt. Het zit in mijn bloed. Ik kon vloeiend dansen toen ik drie was. Als voetballer ga ik volledig af op mijn intuïtie, iets anders kan ik niet. Ik doe wat mijn gevoel me ingeeft en houd ervan om het publiek te vermaken met mijn acties.'

Van voetbalwedstrijden hoeft hij alleen de uitslagen te weten. Voor Barcelona maakt hij een uitzondering. 'Ik haat Real Madrid. Vreselijk, dat afbraakvoetbal. Zo spelen steeds meer teams en dat vind ik zo jammer. Voetbal is meer tactiek dan techniek tegenwoordig. Daarom is het zo goed dat Barcelona er is. Barcelona is als een pizza na drie dagen zonder eten.'

De aanvaller ziet zichzelf schitteren in Camp Nou. 'Het is niet zomaar een droom, het is een ambitie. Ik denk dat het haalbaar is.' Armenteros grijpt niet elke kans aan hogerop te komen. 'Het is niet goed om nu op de bank te zitten bij een grotere club. Als je elke dag op een Vespa rijdt en je mag een keer in een Lamborghini, dan wil je niet meer terug naar die Vespa. Heracles voelt voor mij als een Lamborghini, snap je? Hier speel ik elke week en in een goede competitie. Voor nu is dat het enige wat telt, daarna komt de rest vanzelf.'

Man ciity wint de fa cup, eerste trofee in 25 jaar.

Kompany pakt de fa cup met man city en hazard met lille.

Laatst bewerkt:
Vleminckx topschutter in nederland, hoe heeft hij dat gedaan. :scratch:

Hij speelde best aardig vond ik. Altijd wel gevaarlijk en veel doorzettingsvermogen. Blijkbaar pastte hij perfect in het systeem van NEC.

ronaldo gister weer 2 treffers btw, beide uit vrije trappen

not+sure+if+serious.jpg

Rode Duivels moeten Sahin en Altintop niet vrezen
De Rode Duivels spelen op 3 juni het belangrijke EK-kwalificatieduel tegen Turkije. Bij de Turken moeten ze het zonder hun belangrijke pionnen Hamit Altintop en Nuri Sahin (foto) stellen.

Volgende week beginnen de Turken net als de Rode Duivels aan hun voorbereiding. Bondscoach Guus Hiddink koos Nederland als trainingsomgeving. De Nederlander snakt naar het duel met de Rode Duivels. "We zullen het wel zonder de nieuwe Real-vedetten Sahin en Altintop moeten doen, want die hebben zich net afgemeld. Maar daar puzzel ik me wel uit", zo onthulde de bondscoach in de Telegraaf.

Sahin en Altintop spelen volgend seizoen in het Real Madrid-shirt. De Turkse internationals werden de voorbije weken onder contract gelegd bij de Spaanse grootmacht.
:thumbup:

Sahin snap ik wel maar geen idee wat die altintop bij real madrid komt doen..

vanavond overigs real tegen almeria 20.00 :)

Bank verwarmen. Hij is polyvalent dus als er iemand geblesseerd is of geschorst kan hij even inspringen.

altintop naar real madrid? das echt de slechtste voetballer ooit

1-0 noordwijk kampioenswedstrijd hoofdklasse A

****yea.

ze hebben Drenthe toch nog :roflol:

Terug
Naar boven