AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Dat Leicester, zijn club, zoals je weet, mocht degraderen na het ontslag van Raineri.

Dat was inderdaad ook een van de meest mongolische belissingen ooit. Typerend voor heel die verziekte Premier League ook.

Zou geinig zijn mocht Leicester nu weer helemaal afzakken naar de lower leagues zoals Sunderland een tijdje geleden.

Als ik het me goed herinner was het de spelersgroep die hem buitenwerkte. Een club met karakter had de tegendraadse spelers verkocht. In de gouden periode van Man Utd mocht je, ongeacht wie je was, meteen inpakken.

Er is natuurlijk ook geen enkele gerenommeerde coach die nu in Ajax wil stappen. Slangenkuil daaro.
En dan krijg je nu misschien zo'n Steijn. Die is natuurlijk zo blij als een hond met zeven lullen en tekent sowieso wel.
Leuk jaartje gedraaid bij Sparta, met flink wat geluk en vooral een goeie keeper. Verder toch ook een trainer die al een jaar of tien een beetje in de marge loopt te emmeren, en al helemaal niet iemand die het Ajax-spel speelt. Tof voor hem dat 'ie een kans krijgt wel.

Komt toch een Noor die met een kleine club al jaren succes heeft. Bodo Glimt.

Steijn met Maduro is wel erg licht zeg. Kan je beter Ron Jans halen.

Ajax en Nl clubs denken niet vaak wat verder de grens over. Alsof het per se een Nl moet zijn.
Marcello Gallardo heeft prijs na prijs gewonnen met River plate. Is vrij en je hebt de Argentijnse markt voor je open liggen. Kenuterigheid.

Niet een van die schoffies van de patat generatie? Vink, Witschge? Waarom niet Reiziger?

John van 't Schip?

Tadic speler/manager

Echte Ajacieden die je noemt maar zie het niet in ze. Eth kwam van buiten en heeft het goed gedaan. Een trainer die er boven op zit hou ik persoonlijk wel van.

Al dat gelul over Nederlanders en ex-Ajacieden. Welke niet-Nederlanders zijn er beschikbaar? We hebben het hier toch niet over FC Lienden.

• Like
Waarderingen: Boca
Als ik het me goed herinner was het de spelersgroep die hem buitenwerkte. Een club met karakter had de tegendraadse spelers verkocht. In de gouden periode van Man Utd mocht je, ongeacht wie je was, meteen inpakken.
Promoveert met Cagliari

Ja, ik was aan het trollen. Hopelijk jij ook.

• Haha
Waarderingen: Boca
Terug
Naar boven