Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan mij niet voorstellen dat die het gaat redden. Heeft geen overwicht op die gasten, nemen hem niet serieus.Ja, na 1x verliezen en 2x gelijkspelen zie ik al op elke voorpagina: “Steijn te licht voor hoofdtrainerschap Ajax”
An sich frappant dat dit onder Brendan Rodgers gebeurde. 't Is toch geen koekenbakker qua voetbalvisie. Zeker niet voor een Brit. Maar goed, zelfs Brian Clough degradeerde.
@Oom Oli was de controleur die dagZweedse voetbalster: Moesten geslachtsdeel laten zien bij WK van 2011 | Voetbal | NU.nl
De voetbalsters van Zweden moesten bij het WK in 2011 hun geslachtsdeel laten zien. Hiermee moesten ze bewijzen dat ze vrouw waren. Dat zegt Nilla Fischer volgens de Engelse krant The Guardian in een boek over haar loopbaan.www.nu.nl
Graag een beetje respect voor de man die de Keuken Kampioen Divisie gewonnen heeft.Kan mij niet voorstellen dat die het gaat redden. Heeft geen overwicht op die gasten, nemen hem niet serieus.