AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Er vertrekt weer veel bij de Nederlandse 'topclubs' en ik zie er maar weinig kwaliteit voor terugkeren. Bekend verhaal natuurlijk in de eredivisie maar goed

Het voetbal is ook al geïnfecteerd met deze woke p*ssy ass bullshit, lol. Ga eens bij een willekeurige voetballer in de PL uit Afrika of Zuid Amerika vragen wat die voor jeugd hebben gehad en allemaal wel niet gezien en meegemaakt hebben.

Misschien kan hij de zoutzakken bij Anderlecht iets bijbrengen.

Ben benieuwd naar de Colmobiaanse dames 😎

Dacht dat Ieren zo hard waren? :thinking:

Nou, nou, nou, over de Balkan, Hongarije, enzoverder, zou ik dat niet zeggen. Overigens woont 70% v.d. Russen in het Europese gedeelte. 🤐

Dan zit ik ernaar te kijken... Sorry... En dan doet met dat wat!

Laatst bewerkt:

In de vergetelheid geraakt omdat ze in de wereldbeker na 5 wedstrijden eruit gingen, maar mooier voetbal dan dat heb ik nooit meer gezien. Hun doelman kon er niks van (bij wijze van spreken), anders hadden ze dat met vingers in de neus gewonnen.
Italianen speelden hen er met hun cattanacio en veel geluk uit en de fantastische toen 40-jarige doelman Dino Zoff. 3-2, eeuwig zonde..
1986 was ook nog mooi, maar al iets minder. Daarna gingen ze meer op zn Europees spelen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Boca
Geen fluit meer aan Europees voetbal nu iedereen naar de zandbak verkast

Neem je daar een abonnementje op toch. Engelse clubs doen en deden hetzelfde. Nu is daar een hype ontstaan. China heeft ook een periode veel geld betaald en dat duurde maar kort.

Buffon stopt 🥲

Pakt Miami bij de hand. Velroren alles voor de komst van dios.

De zwanenzang van een gouden Barcelona generatie. 😪

• Like
Waarderingen: Boca
Terug
Naar boven